احداث ساختمان شعبه بانک کشاورزی در ایذه

بانک کشاورزی در نظر دارد عملیات اجرایی احداث ساختمان شعبه خیابان امام ایذه واقع در خوزستان را با زیربنای حدود ۳۲۰متر مربع شامل همکف و خرپشته از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران متقاضی دارای رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳۰ خردادماه به اداره کل مهندسی ساختمان و تاسیسات بانک‌کشاورزی واقع در تهران،خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۵۴، طبقه چهارم مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۵۱ و ۸۸۰۳۹۶۴۱ تماس بگیرند. احداث موزه ۳۸میلیارد ریالی صنعت نفت در مسجد سلیمان

شرکت ملی مناطق نفتخیز در جنوب در نظر دارد برای حفظ یادبودهای صنعتی، ساختمانی را در چهار بلوک شامل موزه، آمفی‌تئاتر، رستوران، موتورخانه مرکزی و کافی‌شاپ در دو طبقه با اسکلت بتن‌آرمه و نمای خاص با برآورد هزینه ۳۸میلیارد و ۲۱۵میلیون ریال در مسجد سلیمان از طریق مناقصه احداث کند. پیمانکاران دارای حداقل پایه ۳ در رشته ساختمان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳۱ خردادماه به نشانی اهواز، کوی فدائیان اسلام، ساختمان ۵ طبقه، امور حقوقی و قراردادها، اتاق ج ۱۴۹ و تهران میدان‌آرژانتین، اول خیابان بیهقی دفتر مرکزی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، طبقه سوم، امور قراردادها و سایت WWW.NISOC.IR و WWW.SHANA.IR مراجعه کنند.

پروژه ۱۰۰میلیارد ریالی ساخت مرحله دوم استادیوم نقش جهان اصفهان

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد مرحله دوم اجرایی استادیوم نقش جهان اصفهان را با برآورد تقریبی هزینه یکصد میلیارد ریال و ۲۳هزار مترمربع زیربنا از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای پایه ۲ ابنیه و پایه ۴ تاسیسات و تجهیزات براساس ضوابط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و ظرفیت خالی ارجاع کار دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای کار تا ۲۵ خردادماه به مشاور این پروژه- شرکت آرتک و همکاران- به نشانی تهران، خیابان بلوار کشاورز، خیابان بهرام نادری، کوچه شهید حجت‌دوست- شماره۶۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۹۱۸۷ و ۸۸۹۶۵۸۸۷ تماس بگیرند.

احداث دبیرستان، کتابخانه و مجتمع فرهنگی دینی در اردبیل

سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل در نظر دارد احداث دبیرستان ملاصدرای اردبیل به مساحت یک‌هزار و ۱۵۰مترمربع با مبلغ برآورد هزینه ۷میلیارد و ۶۲میلیون ریال، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دینی اردبیل به مساحت ۲هزار و ۶۱۵مترمربع با مبلغ برآورد هزینه ۱۱میلیارد و ۱۴۳میلیون‌ریال و کتابخانه عمومی بیله‌سوار را با مساحت ۲هزار مترمربع و برآورد هزینه ۷میلیارد و ۲۹۱میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌های واجد شرایط و تایید صلاحیت شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای پایه ۵ و بالاتر در رشته ابنیه با ظرفیت خالی اجرای کار تعداد کار مناسب دعوت شده است تا ۳۰ خرداد ماه برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل و سایت www.maskan-ar.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۷۷۴۱۲۱۷ و ۷۷۴۱۲۱۶ اردبیل تماس بگیرند.

احداث ساختمان دانشگاه‌آزاد واحد آزادشهر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در نظر دارد ساخت ساختمان آموزشی با زیربنای حدود ۳هزار و ۶۵۰ متر مربع را از طریق مناقصه واگذار کند.

از کلیه پیمانکاران واجد شرایط و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که دارای حداقل رتبه ابنیه و تاسیسات هستند دعوت شده است برای اطلاع بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳۰ خردادماه به نشانی استان گلستان، آزادشهر، خیابان شهید رجایی، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، واحد عمران مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۶-۶۷۲۲۲۲۳-۰۱۷۴ تماس بگیرند.