احداث شعبه بانک در ارومیه

بانک کشاورزی در نظر دارد عملیات اجرایی احداث ساختمان شهدای ارومیه واقع در ارومیه استان آذربایجان غربی شامل تخریب ساختمان قدیمی به متراژ حدود ۲۱۰ متر مربع و احداث ساختمان جدید شعبه با زیربنای حدود ۵۳۰ متر مربع شامل همکف و نیم طبقه و زیرزمین از طریق مناقصه واگذار کند.

پیمانکاران دارای رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳۱ خردادماه به اداره کل مهندسی ساختمان و تاسیسات بانک کشاورزی واقع در تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۵۴، طبقه چهارم مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۵۱ و ۸۸۰۳۹۶۴۱ تماس بگیرند. اجرای عملیات ساختمانی و محوطه سازی

فرماندهی مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل نداجا در نظر دارد اجرای عملیات ساختمانی و محوطه سازی سایتی در منجیل را با برآورد هزینه حدود ۸۰۰میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۹خرداد ماه، به نشانی تهران، میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، پادگان کوهک، فرماندهی مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل نداجا، مدیریت مالی، دایره پیمان مراجعه کنند.

احداث ساختمان کشتارگاه صنعتی طیور در سراب

کشتارگاه صنعتی طیور سراب در نظر دارد احداث ساختمان کشتارگاه (سوله آماده) با مصالح یا بدون مصالح را به مساحت تقریبی ۲۴۰۰متر مربع را از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌های دارای رتبه‌بندی دعوت شده است برای دریافت اسناد مناقصه به دفتر شرکت واقع در سراب، خیابان امام، میدان انقلاب، ساختمان درگاهی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۳۱۸۱۸-۰۴۳۱ تماس بگیرند.