ساخت مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی در نزدیکی قزوین

جهاد دانشگاهی در نظر دارد اجرای عملیات ساختمانی پروژه مرکز تحقیقات برق و الکترونیک را واقع در کیلومتر ۶۰ اتوبان تهران - قزوین با برآورد اولیه هزینه ۲۵میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای صلاحیت و رتبه‌بندی حداقل پایه ۲ دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۸ تیر ماه به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، دفتر جهاد دانشگاهی، طبقه دوم، دفتر طرح‌های عمرانی مراجعه کنند. ساخت سردر ورودی دانشگاه آزاد در استان گلستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در نظر دارد ساخت سر درب ورودی دانشگاه را با زیربنای حدود ۷۵ متر مربع از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران واجد شرایط و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که دارای حداقل رتبه ۵ جدید ابنیه و تاسیسات هستند، دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به نشانی استان گلستان، آزاد شهر، خیابان شهید رجایی، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد شهر، واحد عمران مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۶-۶۷۲۲۲۲۳-۰۱۷۴ تماس بگیرند.

احداث مخزن ذخیره نفت کوره

شرکت سیمان خزر در نظر دارد احداث یک مخزن ذخیره نفت کوره را به گنجایش ۲میلیون و ۵۰۰هزار لیتر از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌های با سابقه فعال در این زمینه دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۵ تیر ماه به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۰۵، طبقه همکف امور بازرگانی مراجعه کنند.

احداث ساختمان تهویه مرکزی و نصب تجهیزات

طرح تجهیز معدن بزرگ همکار در نظر دارد احداث ساختمان تهویه مرکزی معدن زغال سنگ همکار و نصب تجهیزات مربوطه را از طریق مناقصه واگذار کند.

پیمانکاران متقاضی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۶ تیر با همراه داشتن رسید بانکی واریز مبلغ ۲۰۰هزار ریال به حساب ۲۷۴۸۸۹۳ بانک سپه، شعبه میدان ولیعصر، به نام طرح همکار به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به بهار، پلاک ۱/۶۷، طبق ۵ مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۸-۸۸۳۲۳۴۳۶ تماس بگیرند.

بازسازی مساجد، احداث کتابخانه و...

شهرداری منطقه ۱۴ تهران در نظر دارد پروژه‌های بازسازی مساجد سطح منطقه با برآورد مبلغ هزینه ۲میلیارد ریال، احداث فاز ۳ بوستان بسیج با برآورد مبلغ هزینه یک‌میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، اجرای عملیات لوله‌گذاری آب فام با برآورد اولیه هزینه ۵/۱میلیارد ریال، احداث سرویس بهداشتی در سطح منطقه با برآورد اولیه هزینه یک‌میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال و احداث کتابخانه گلزار با برآورد اولیه هزینه یک‌میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران متقاضی دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۹تیرماه با همراه داشتن رسید بانکی واریز مبلغ ۵۰هزار ریال به حساب ۹۹۹۱۴ بانک ملی شعبه حساب‌های دولتی به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید عمریه، ساختمان شهرداری منطقه ۱۴، طبقه سوم، واحد قراردادها و سایت‌های WWW.IRANETS.IR و WWW.TEHRAN.IR مراجعه کنند.