گروه مسکن - ابتدای ورودی خیابان ولنجک به عنوان یکی از تقاطع‌های حادثه خیز شمال تهران با اجرای طرح احداث میدان، ساماندهی می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در راستای ساماندهی تردد خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات ناگوار اجرا شده است.غلامحسین سلمانی گفت: با ساخت این میدان سرعت‌های ورودی، کانالیزه و حرکت‌های ضربدری حذف و به حرکت‌های هم سو تبدیل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک افزود: بهسازی عبور عابرین پیاده با اجرای طرح پیاده‌روسازی و همچنین جمع‌آوری آب‌های سطحی از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه همزمان با این طرح در حال اجرا است که پس از اتمام آن احداث میدان از حالت خشکه چینی به طرح اصلی تبدیل می‌شود. وی طرح تعریض خیابان ولنجک یکم را از طرح‌های اساسی آینده دانست و گفت: تملک قطعات دوم و سوم ملک بعد از تقاطع ولنجک با هماهنگی واحد املاک منطقه در دست بررسی است.

وی اجرای اصلاح هندسی در مسیرهای تفرجگاهی تله کابین توچال و درکه را از طرح‌های منطقه اعلام و خاطر نشان کرد: تقاطع‌های خیابان ۱۳ ولنجک - یمن، مقدس اردبیلی- یمن، خیابان دوم ولنجک - میدان دانشگاه

شهید بهشتی، خیابان پروانه - بلوار دانشجو از تقاطع‌هایی است که امکان تصادفات در آنها زیاد است، بر همین اساس یک طرح ویژه ایمن‌سازی برای آنها مطرح و به صورت طرح و اجرای همزمان انجام خواهد شد.