احداث ساختمان آموزشی در دزفول

دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور واقع در دزفول در نظر دارد توسعه ساختمان آموزشی خود به مساحت حدود ۴هزار مترمربع را از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای رتبه ۳سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۱تیرماه به نشانی تهران، خیابان توانیر، بالاتر از بیمارستان دی، پلاک۳، واحد ۱۸ مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۵-۸۸۲۰۶۵۴۴ تماس بگیرند. احداث ساختمان اداری نیروگاه رامین

شرکت مدیریت تولید برق اهواز، نیروگاه رامین در نظر دارد عملیات احداث ساختمان اداری نیروگاه رامین را در ۴ طبقه از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌های متقاضی دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۵ تیر ماه با همراه داشتن رسید بانکی مبلغ ۲۰۰هزار ریال به حساب ۱۳۸۵ بانک ملی ایران شعبه ویس به نشانی اهواز، کیلومتر ۱۹ جاده اهواز به مسجد سلیمان، نیروگاه رامین، امور بازرگانی و قراردادها یا دفتر نمایندگی این شرکت در تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان ابن‌یمین، پلاک ۵۹، واحد ۱۲ مراجعه کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت www.RaminPower.ir مراجعه کرد یا با شماره تلفن‌های ۸۸۵۱۷۹۳۷-۰۲۱ و ۴۴۶۰۹۵۶-۰۶۱۱ تماس گرفت.

ساخت مجموعه‌های ورزشی

شرکت فرهنگی ورزشی شهر در نظر دارد احداث مجموعه‌های ورزشی جی و شهید فلاح در سه طبقه را با برآورد هزینه حدود ۸میلیاردریال از طریق مناقصه واگذار کند.

پیمانکاران متقاضی دارای رتبه ۴ ابنیه ۴ تاسیسات و تجهیزات ساختمان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۵تیرماه به نشانی شرکت مهندسان مشاور فرآیند معماری واقع در خیابان شریعتی، پشت پارک شریعتی، خیابان آذرشهر، خیابان یکان غربی، بن‌بست خطیبی، پلاک ۲۲ مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۶-۲۲۸۸۷۸۵۱ تماس بگیرند.