قائم‌مقام معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: توسعه دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق مختلف شهرداری‌ها اجرایی می‌شود. علیرضا جاوید، قائم‌مقام معاونت شهرسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: در خصوص مداخله شهرداری تهران در بافت‌های فرسوده، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت شهرسازی شهرداری تهران و سازمان نوسازی شهرداری و سازمان‌های وابسته منعقد شده است که به تایید شهردار تهران رسیده است. در این راستا تمامی بحث‌های مرتبط با مداخله شهرداری تهران در بافت‌های فرسوده در اختیار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفته و حوزه معاونت شهرسازی فقط نقش حمایت‌کننده و پشتیبانی را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: تمامی مسائل مالی و نوع مداخله، اجرای پروژه‌ها در اختیار سازمان نوسازی است و از این حیث معاونت شهرسازی هیچ گونه دخالتی در این زمینه ندارد.

وی با بیان برنامه‌های سال جاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران بیان‌کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در سال جاری تدوین شده و گام بلندی جهت تحقق شهرداری الکترونیک و شهرسازی الکترونیک برداشته شده است که از اهم برنامه‌ها، توسعه دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق مختلف شهرداری است که در حال برنامه‌ریزی و تحت اجرا است.

قائم‌مقام معاون شهرسازی شهرداری تهران از اجرایی کردن برنامه فوق به صورت آزمایشی در مناطق ۶ و ۱۷ خبر داد و افزود: این برنامه طی سال جاری در تمامی مناطق تهران اجرایی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین تسهیل و تسریع هرچه بیشتر امور مردم در حوزه‌ها، بازنگری ضوابط و بخشنامه‌ها و آسان سازی مراحل اداری روندهای مختلف شهرداری در روند شهرسازی، از دیگر هدف‌های تعیین شده طی سال جاری است.