50میلیون تومان وام با نرخ 18درصد

گروه مسکن - آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دلشان یک ویلای قشنگ کنار دریا می‌خواهد؟ و اتفاقا از آن دسته افرادی هستید که پول کافی برای خرید ویلای ساحلی ندارند؟ یا شاید جزو کسانی هستید که پول کافی دارید و در بانک سپرده‌گذاری کردید و به جز دریافت حداقل سود در پایان هر ماه، استفاده دیگری از سرمایه خود نمی‌برید.

جزو هر کدام از افراد جامعه هستید قطعا بدتان نمی‌آید یک واحد مسکونی که دارای تمام امکانات رفاهی باشد در یکی از بهترین نقاط ساحلی در شمال کشورمان داشته باشید. حاج حسین فرهادی یکی از انبوه‌سازان استان مازندران است که تجربه ساخت‌و‌ساز واحدهای مسکونی و تجاری او به سال‌های قبل از انقلاب برمی‌گردد.

او اکنون پروژه مروارید ساحل دریای خزر را به اتمام رسانده و این مجتمع مسکونی آماده تحویل است.

فرهادی در خصوص مروارید ساحل دریای خزر گفت: این مجتمع دارای ۳۰۰ واحد آپارتمان در متراژهای ۷۰ تا ۱۸۰مترمربعی است که به‌صورت ۶ تا ۱۲ طبقه ساخته شده است.

او افزود: در این پروژه حریم ۶۰متری دریا حفظ شده و دارای استحکام قابل قبولی است. به‌طوری که توان مقاومت در مقابل زلزله ۹ریشتری را دارد.

فرهادی با بیان اینکه ساخت مجتمع مروارید ساحل دریای خزر از سال ۸۲ آغاز شده و امروز آماده تحویل است، گفت: واحدهای آن از نظر چشم‌انداز رقیب ندارند، به طوری که طبقه همکف این مجتمع هم قابلیت دید دریا را دارد.

فرهادی با یادآوری اینکه این مجتمع تنها پروژه‌ای است که به صورت مسکونی مجوز ساختمانی گرفته و تمام موارد قانونی را طی کرده است، خاطر نشان کرد: طی قرارداد با بانک پارسیان، این بانک بعد از تفکیک هر واحد آپارتمان، ۷۰درصد بهای آن را به صورت وام در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

او با اشاره به اینکه تفکیک سند و حاضر شدن آن ۲سال زمان می‌برد و گفت: برای تسهیل در امر خرید واحدها و همکاری با خریداران، خود فروشنده روی هر واحد ۵۰میلیون تومان وام اعطا می‌کند.

فرهادی اظهار داشت: بازپرداخت وام ۵۰میلیون‌تومانی طی ۱۸ماه و با نرخ سود ۱۸درصدی خواهد بود، مابقی پول خرید واحد مسکونی ظرف ۳ تا ۴ قسط پرداخت شده و ۱۰درصد کل مبلغ تا روز سند باقی می‌ماند.فرهادی گفت: در صورت موافقت نهادهای ذی‌ربط منطقه، مقدمات تاسیس اسکله تفریحی انجام خواهد شد که دسترسی به دریا از این طریق بی‌نظیر خواهد بود.مهندس سیاوش خزایی، مدیر و مجری پروژه مروارید ساحل دریای‌خزر نیز در این خصوص گفت: آپارتمان‌های این مجتمع شمع‌کوبی شده و دارای ۲۷۰شمع با ارتفاع ۱۶متر بوده و استحکام کافی را دارند.خزایی گفت: ۱۱ بلوک مسکونی این پروژه در ۵ بلوک ۷ طبقه، ۲بلوک ۶طبقه و ۴بلوک ۱۲طبقه احداث شده که زیربنای واحد‌ها ۷۰ تا ۱۸۰مترمربع و تعداد محدودی پنت‌هاوس ۱۵۰ و ۱۸۰مترمربع است.

او افزود: همه واحد‌ها دارای پارکینگ و تراس مشرف به دریا و جنگل هستند و دارای امکانات آسانسور، کابینت MDF، سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت دو منظوره (سرد و گرم) و امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری است.

خزایی با یادآوری اینکه مجتمع مروارید دریای‌خزر دارای مرکز تجاری است، خاطرنشان کرد: مرکز تجاری در ۴ طبقه و ۲۰۰۰مترمربع احداث شده است. طبقه همکف آن به صورت یک سوپر مارکت بزرگ و طبقه‌های دوم و سوم شامل ۲۰واحد تجاری که نماینده کمپانی‌های بزرگ معتبر و معروف خواهد بود قرار دارند.

به گفته او، در طبقه آخر رستوران بزرگ در ۵۰۰متر مربع زیربنا و با چشم‌انداز بسیار عالی رو به دریا و جنگل قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را عرضه می‌کند.

خزایی افزود: مجتمع مروارید ساحل دریای‌خزر، دارای مجموعه ورزشی نیز است که استخر سرپوشیده بزرگسالان و خردسالان، سونا و جکوزی و سالن‌های بدنسازی، بولینگ و تنیس روی میز و بیلیارد در آن پیش‌بینی شده است.

مجری طرح از احداث نمایشگاه‌های تجاری در این پروژه خبر داد و گفت:‌ نمایشگاه‌ها در ضلع جنوبی مجتمع رو به جاده محمودآباد- بابلسر جهت استفاده ساکنان محترم و عموم قرار گرفته و حجم زیبای نمایشگاه‌ها و محوطه باز حد فاصل آنها، فضای مطلوبی را برای مراجعه‌کنندگان به همراه خواهد داشت.

خزایی افزود: مساحت هر غرفه ۶۰مترمربع بوده که جهت واگذاری به نمایندگی تجاری پیش‌بینی شده است.