معاون مالی و اداری شهرداری تهران از پرداخت نکردن عوارض نوسازی سال ۸۵ توسط ۴۰درصد شهروندان تهرانی خبر داد. به گزارش ایسنا، حسین محمد پورزرندی در حاشیه حضور در جلسه ارتباط مستقیم مردم با مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸، گفت: عوارض نوسازی حدود چهاردرصد از هزینه‌های شهر را تامین می‌کند که در سال گذشته حدود ۶۰درصد از شهروندان عوارض خود را پرداخت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که امسال به دلیل لحاظ تغییرات در نحوه اخذ عوارض، این میزان افزایش یابد.

پورزرندی که در این جلسه به درخواست ۴۰شهروند به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی کرد، در مورد بیشترین درخواست‌های طرح شده از سوی شهروندان گفت: مشکلات کارکنان، عوارض نوسازی، مطالبات مالی پیمانکاران، ‌درخواست استخدام و سوالاتی درباره مسائل مالی شهرداری تهران از جمله درخواست‌های شهروندان در این جلسه بود.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران

خاطر نشان کرد: طبق مصوبه شورای شهر تهران، شهروندان تهرانی امسال پنج نسخه فیش عوارض، شامل چهار فیش قسط‌بندی شده عوارض سال ۸۶ و یک فیش عوارض معوقه دریافت می‌کنند که در صورت پرداخت به موقع آن، مشمول ۱۰درصد جایزه

خوش حسابی می‌شوند.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران همچنین از اهدای جوایز ویژه به یک‌هزار و ۵۰۰نفر از شهروندانی که عوارض خود را تا پایان مردادماه پرداخت کنند، خبر داد و اظهار امیدواری کرد که اتخاذ این شیوه‌ها شهروندان تهرانی را در پرداخت به موقع عوارض تشویق کند.