معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت کار و امور اجتماعی گفت: امکان ساخت۲۵۰‌هزار واحد مسکونی کارگری امسال فراهم می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، طرح مسکونی ۱۱۳ واحدی کارکنان وزارت کار و اموراجتماعی در مراسمی‌با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت کار در مهرشهر به بهره‌برداری رسید.

در مراسم واگذاری این واحدها، وکیلی با تقدیر از هیات‌مدیره تعاونی در ساخت این واحدها یادآور شد: تعاونی راهکارهای مفید برای تامین مسکن اقشار حقوق بگیر جامعه است.

وی تلاش اعضای تعاونی‌ها در انتخاب هیات مدیره‌های قوی را گامی‌موثر در پویایی بخش تعاون عنوان کرد و گفت: باید در حوزه تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن در انتخاب مدیریت کارآمد و پویا دقت لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به طرح وزارت خانه‌های کار و مسکن برای تامین مسکن کارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال امکان ساخت ۲۵۰هزار واحد مسکونی برای کارگران فراهم شود.

وکیلی یادآور شد: برای تامین مسکن کارکنان وزارت کار و اموراجتماعی نیز برنامه‌هایی در دست اجرا است. مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان وزارت کار در گزارشی اعلام کرد: طرح مسکونی مهرشهر دارای ۱۱۳ واحد مسکونی بوده که در زمینی به مساحت ۵‌هزار متر مربع و با زیربنایی معادل ۱۳‌هزار مترمربع ساخته شده است. وی یادآور شد: برای ساخت این طرح دو‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان هزینه شده که برای هر واحد ۷۰‌میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.