سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری با اشاره به ارائه ۳۵۰۰ میلیارد تومان متمم بودجه سال ۹۲ به شورای شهر گفت: نزدیک به ۹۰ درصد اعتبار پیشنهادی معطوف به اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای و نگهداشت است. داریانی با اشاره به ارائه متمم بودجه سال ۱۳۹۲ شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به تحقق درآمدهای سال جاری شهرداری تهران و به منظور تسریع در بهره‌برداری و اتمام پروژه‌های بزرگ شهری، متمم بودجه سال ۹۲ تهیه و تدوین و هشتم آبان ماه به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم شد. سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری با اشاره به اصول کلی تهیه و تدوین متمم بودجه افزود: تامین اعتبار ناشی از تسریع در انجام پروژه‌های مهم و اولویت‌دار، تامین اعتبار پروژه‌های سرمایه‌ای نیمه تمام مناطق و تامین اعتبار بابت نگهداشت هر چه بهتر شهر از جمله اصول کلی تهیه و تدوین متمم بودجه بوده است.

داریانی در ادامه اظهارکرد: لایحه متمم بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران از حیث درآمدها و هزینه بالغ بر سه هزار و پانصد میلیارد تومان است که نزدیک به ۹۰ درصد اعتبار پیشنهادی معطوف به اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای و نگهداشت است که به تفکیک ماموریت‌های ۶ گانه شهرداری و حوزه‌های اجرایی و مناطق ۲۲ گانه ارائه شده است.

وی با اشاره به تعامل و همفکری مطلوب بین شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران و همچنین با توجه به مازاد تحقق درآمدهای مصوب شهرداری تهران گفت: امیدواریم با تصویب لایحه متمم بودجه شاهد تسریع در انجام پروژه‌ها و خدمت مضاعف به شهروندان شریف تهران باشیم.