نیاز فوری مسکن مهر تزریق پول است

قائم مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امر مسکن مهر گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل مسکن مهر، مخالفت بانک مرکزی برای تخصیص اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی مورد نیاز است زیرا به گفته رییس بانک مرکزی پرداخت این پول سبب تورم می‌شود. به گزارش «ایسنا»، احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به افتتاح ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال، اظهار کرد: ۱۴۵۱ واحد مسکن مهر در مرحله نازک کاری هستند و ۲۵۰ هزار واحد دیگر به تامین خدمات زیربنایی نیاز دارند.

وی بر حل مشکلات مسکن مهر در کشور تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را برای حل مشکل مسکن مهر بسیج کنند.

مهرآبادی کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات اصلی در تکمیل طرح مسکن مهر دانست و گفت: تسهیلات ساخت مسکن مهر به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

قائم مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امر مسکن مهر افزود: تمامی مشکلات مسکن مهر شناسایی و شناسنامه کلی از تک‌تک پروژه‌ها تهیه شده است.

به گفته مهرآبادی راهکارهای دراز مدت و میان مدت برای حل مشکل مسکن مهر وجود دارد اما نیاز فوری ما در این بخش تزریق پول به پروژه‌ها است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر گفت: استفاده از توان بخش خصوصی در ایجاد کلینیک، درمانگاه و غیره در حال پیگیری است اما شهرداری‌ها در مناطقی که مسکن مهر در آنها شکل گرفته است می‌توانند در خصوص ایجاد فضای سبز وارد عمل شوند.

وی افزود: شهرداری‌ها در مباحث گردشگری کار کنند ما برای تحویل زمین به شهرداری آمادگی کامل داریم.