گروه بنگاه‌ها: پروژه‌های برتر ساختمان‌سازی در همایش و نمایشگاه انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران معرفی می‌شوند. حسن محتشم، رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران و دبیرکل همایش و نمایشگاه انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با اعلام این خبر گفت: انجمن انبوه‌سازان استان تهران از این پس در نظر دارد تا با ورود به بحث کیفی‌سازی ساختمان‌ها و با فرهنگ‌سازی و اعلام شاخص‌های معتبر، ساخت و‌ساز‌ها را از نظر کیفی ارتقا دهد. از این رو انجمن با همکاری مراکز علمی معتبر در روز‌های نهم تا دوازدهم دی ماه امسال همایش و نمایشگاهی را برگزار می‌کند که در این همایش پروژه‌های ساختمانی بر اساس کیفیت رتبه‌بندی و ضمن صدور گواهی‌نامه معتبر، جوایزی نیز به سه پروژه برتر

اعطا می‌شود.

وی افزود: این رتبه‌بندی مختص این همایش و نمایشگاه نیست و از این پس انجمن به طور مرتب بحث کیفی‌سازی ساختمان‌ها در استان تهران و رتبه‌بندی آنها را پیگیری خواهد کرد و برای همین منظور دبیرخانه دائمی آن در انجمن انبوه‌سازان استان تهران تشکیل خواهد شد تا در طول سال امکان رتبه‌بندی فراهم باشد.

محتشم تصریح کرد: فرآیندی که برای رتبه‌بندی پروژه‌های ساختمانی در این همایش در نظر گرفته شده، از کشور ژاپن اخذ شده و با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی ایران بومی‌سازی شده است تا معیار و ملاکی معتبر و دقیق برای سنجش کیفیت پروژه‌های ساختمانی در کشور باشد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران افزود: در این رتبه‌بندی معیار‌هایی به‌عنوان حداقل در نظر گرفته شده است و پروژه‌هایی که این حداقل‌ها را داشته باشند در مسابقه نهایی رتبه‌بندی شرکت داده خواهند شد تا رتبه‌های برتر که بالاترین نمره‌های کیفیت را به‌دست می‌آورند، مشخص شوند.

محتشم در پایان ضمن دعوت از همه‌سازندگان برای شرکت در این همایش و مسابقه مهم گفت : معیار‌های مورد نظر برای رتبه‌بندی در سایت همایش انبوه‌سازان به آدرس «hamayeshanboohsazan.com» قرار داده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت، آخرین اخبار همایش را نیز پیگیری کنند. وی افزود: بخش دیگر این همایش و نمایشگاه ارائه مقالات و رزرو غرفه برای شرکت در نمایشگاه جانبی این همایش است که شرایط آن نیز در سایت همایش انبوه‌سازان اعلام شده است.

همایش و نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران روزهای نهم تا دوازدهم دی ماه در هتل المپیک برگزار خواهد شد.