پیرو آگهی دعوت مندرج در روزنامه کثیرالانتشار و سامانه کدال، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پالایش نفت لاوان (سهامی عام) مورخ ۲۷/ ۰۴/ ۱۴۰۲به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد صورت‌های مالی و عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۲در سالن هتل پارسیان استقلال تهران تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، در اجرای مفاد ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت اعضای هیات‌رئیسه مجمع انتخاب شدند.

در ادامه مجمع وارد دستور جلسه شد. ابتدا گزارش هیات‌مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ قرائت و پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم در رابطه با گزارش‌‌‌های یاد شده و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات، مجمع تصمیماتی را به اتفاق آرا اتخاذ کرد.

در این مجمع صورت‌های مالی مشتمل بر صورت وضعیت مالی مورخ ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ صورت سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان وجوه نقد مربوط به سال مالی منتهی به۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ شرکت به تصویب رسید.

همچنین مقرر شد از سود خالص ۴۰‌درصد به اندوخته طرح توسعه اختصاص یابد و از بقیه سود قابل تخصیص به ازای هر سهم مبلغ ۳۶۴۶ ریال بین سهامداران تقسیم و طی مهلت مقرر در وجه سهامداران پرداخت شود.

سازمان حسابرسی نیز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی (اصلی و علی البدل) شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ انتخاب شد.

در این مجمع روزنامه‌‌‌های کثیرالانتشار «اطلاعات» و «دنیای‌اقتصاد» برای نشر آگهی‌‌‌های شرکت تعیین شدند.