گروه بنگاه‌ها- سی‌ودومین اجلاس روسای بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی کرمانشاه در این‌شهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، در این اجلاس دو روزه که روسای بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی و روسای کل و معاونان بخش‌های مختلف شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران حضور داشتند، دستاوردها و چالش‌های مجتمع‌های مختلف پتروشیمی ایران به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد. در این اجلاس محمدرضا میراحمدی، مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن نشست‌های تخصصی در حوزه صنایع پتروشیمی ابراز امیدواری کرد که شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بتواند در آینده نزدیک میزبان مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی سراسر ایران نیز باشد.

محمدابراهیم یوسف‌زادگان، معاون مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ارائه گزارشی در خصوص تحولات در حوزه منابع انرژی در جهان به مقوله دانش محوری در ارتباط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاکید فراوان و ابراز امیدواری کرد که نشست‌هایی از این دست بتواند گامی در جهت ارتقای هرچه بیشتر دانش و تخصص روسای بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی بردارد.

همچنین قاسم مسعودی، رییس کل امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، روند رو به رشد بار علمی اجلاس روسای بهره‌برداری را نشانه حرکت و پویایی تلاشگران این عرصه و امید بخش افق‌های روشن‌تر در حوزه بهره‌برداری مجتمع‌های پتروشیمی دانست.