کارنامه درخشان یکساله شرکت صنایع غذایی مینو شرق و تقسیم 100 ریال سود

گروه بنگاه‌ها- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع غذایی مینو شرق با حضور بالای ۸۸ درصد از سهامداران برگزار شد. در این جلسه که ریاست آن بر عهده آقای دکتر رمضان بود، آقایان شهدایی و قدری بر این جلسه نظارت کردند. همچنین مهندس لطیفیان، مدیرعامل شرکت سمت دبیری جلسه یادشده را بر عهده داشت. در همین راستا لطیفیان، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینوشرق گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی ۹۲ را به استماع حاضران رساند.در این جلسه صورت‌های مالی شرکت به اتفاق آرای حاضران تصویب شد و تقسیم مبلغ ۱۰۰ ریال سود به ازای هر سهم میان صاحبان سهام به تصویب حاضران رسید. تاریخچه و فعالیت:

شرکت صنایع غذایی قدس رضوی (سهامی خاص) در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۷۴ به عنوان واحد شماره ۲ شرکت نان قدس رضوی مشهد در زاهدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و از ابتدای سال ۱۳۷۸ تحت عنوان شرکت صنایع غذایی قدس رضوی براساس مصوبه مجمع عمومی عادی شرکت نان قدس رضوی، به طور مستقل تحت مدیریت هیات مدیره منتخب ادامه فعالیت داده است.

از تاریخ ۱۵/۰۹/۱۳۸۲، ۵۱درصد سهام شرکت به گروه صنعتی مینو (۴۱درصد سهام به شرکت صنعتی پارس مینو و ۱۰درصد سهام به شرکت قاسم ایران) واگذار شده است و براساس مجمع عمومی فوق‌‌العاده مورخ ۲۱/۰۴/۹۰ به‌نام شرکت صنایع غذایی مینو شرق تغییر نام داد و در تاریخ ۱۵/۰۵/۹۰، ۴۱درصد سهام شرکت به شرکت صنعتی مینو، ۹۸/۳۸درصد سهام به شرکت پارس گستر مینو، ۲۰درصد سهام به شرکت قاسم ایران، ۰۱/۰درصد سهام به شرکت معین آزادگان، ۰۱/۰درصد سهام به شرکت صادراتی پرسوئیس واگذار شده است.

در تاریخ ۲۴/۱۲/۹۲ پس از انجام مقدمات ورود و پذیرش معادل ۱۰ درصد از کل سهام در بازار دوم فرابورس مورد عرضه برای عموم قرار گرفت.

در حال حاضر شرکت صنایع غذایی مینو شرق (سهامی عام) جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت صنعتی مینو (سهامی عام) است و واحد تجاری نهایی گروه شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (سهامی خاص) می‌باشد.

مرکز اصلی شرکت در تهران کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج شرکت پارس مینو و کارخانه در شهرستان زاهدان کیلومتر ۵ چشمه زیارت واقع شده است.

موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارت‌است از:

- تولید انواع فرآورده‌های غذایی و صنایع تبدیلی به ویژه محصولات آردی از جمله انواع بیسکویت، کیک، ویفر، نان و محصولات شکری و سایر محصولات وابسته.

- تولید انواع نوشابه‌های گازدار، بدون گاز، آب در حجم و اندازه‌های مختلف و سایر فرآورده‌های مختلف و سایر فرآورده‌های غذایی مشابه.

- واردات ماشین‌آلات، تجهیزات، مواد اولیه و اقلام موردنیاز تولید.

- صدور محصولات و فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی شرکت.

- مشارکت و انجام هرگونه فعالیت بازرگانی

- شرکت به طور کلی می‌تواند به کلیه عملیات و معاملات مالی، تجاری و صنعتی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات مشروعه فوق مربوط باشد مبادرت کند.

اهداف و برنامه‌های شرکت

۱- تولید با کیفیت برتر.

۲- تولید محصولات فراسودمند.

۳- توسعه خط تولید.

۴- اصلاح ساختار عوامل تولید براساس بررسی‌های تیم‌های کاری در جهت افزایش تولید، بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده.

۵- تلاش در جهت ایجاد محصولاتی که می‌توان به سایر کشورها صادر کرد.

۶- آموزش پرسنل متخصص در زمینه‌های موردنیاز شرکت.

۷- بررسی و اصلاح تولید و بسته‌بندی محصولات توسط تیم تولید، کنترل کیفیت، بازاریابی و فروش.

۸- استقرار سیستم‌های کنترل تولید و برنامه‌ریزی و انبارها در واحدهای مربوطه.

کارنامه درخشان یکساله شرکت صنایع غذایی مینو شرق و تقسیم 100 ریال سود

کارنامه درخشان یکساله شرکت صنایع غذایی مینو شرق و تقسیم 100 ریال سود