چرا دبه ترشی بزرگ را انتخاب کنیم؟

مجموعه ی آراد برندینگ انواع مختلفی از این دبه ها در حجمهای متنوع ارائه می دهد و برای مشاهده بیشتر این محصولات و خواندن مشخصات آنها می توانید بر روی عکسهای این محصول کلیک کنید و حتما قبل از کلیک نهایی ثبت سفارش حتما از ابعاد دبه های سفارشی خود مطمئن شده و سپس سفارش را ثبت نمایید.

به طور کلی دبه های ترشی انبه سبک با گنجایش گوناگون یکی از پر کاربردترین دبه های در صنایع مختلف می باشد که به منظور حمل و نقل و همچنین نگهداری انواع مواد مورد استفاده قرار می گیرد که در موقع خرید این محصولات باید ویژگیهای مختلف آنها به ویژه ویژگیهای ضخامتی آنها را در نظر بگیرید.

نوعی از دبه ها که به صورت صد لیتری هستند و به صورت بشکه های بزرگ در با جنسی مرغوب می باشند برای مصارف کارخانه های صنعتی می باشد که از آن استفاده های متنوعی را دارند. دبه های پلاستکی دارای دسته هایی فلزی می باشند که قادر است وزن مربوطه مواد داخل ترشی را به خوبی نگهداری کند.

دبه ترشی پلاستیکی

برخی از دبه ترشی پلاستیکی و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی، خیار شور و زیتون بسیار مناسب باشد از این رو بسیاری از تولید کننده های مشغول در این حرفه از این مدلها استفاده می کنند.

نوعی از این دبه ها دارای سایز بزرگی هستند که به صورت 10 لیتری می باشند و از دهانه کوچی برخورادر می باشند این نوع بهترین گزینه برای نگهداری انواع سرکه و رب می باشد که می تواند به خوبی از این مواد نگهداری کند.

دبه ترشی پلاستیکی

خانمهایی که در منازلشان به فعالیتهای کوچکی همچون: تهیه انواع ترشی و سرکه مشغول هستند می توانند برای راحتی کارشان از این مدل دبه ها استفاده داشته باشند. هر فردی دارای هر سلیقه ای که باشد می تواند این مدل از دبه ها را طرحها و سایزهای مختلف استفاده داشته باشد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر استان تهران یکی از برترین تولید کننده های ساخت دبه های پلاستیکی و شیشه ای می باشد که توانسته است با به کار گیری مرغوب ترین مواد و بهترین دستگاه ها این مدلها را به مرحله تولید برسانند از این رو بسیاری از افراد در داخل کشور خواهان خرید و تهیه این محصولات با کیفیت می باشند.

هنگام تهیه این محصولات باید دقت داشه باشید که مصول دارای کیفیت مناسبی باشد و از درب محکمی برخوردار باشد.

دبه ترشی بزرگ

معمولا جنس این دبه ترشی بزرگ از پلاستیک می باشد و دسته ای دیگر از این دبه ها در جنس های فلزی و استیل نیز موجود می باشد که در حقیقت بهترین ظروف جهت نگداری ترشی می باشند. یکی از مهم ترین مزیتهای استفاده از دبه های ترشی بزرگ، این است که می توانید میزان زیادی از ترشیها را درون یک دبه جای دهید.

این دبه ها اغلب از جنس پلاستیک بوده و در دو نوع مات و شفاف در بازار به فروش می رسد و هر کدام از این دبه ها دارای ضخامتهای متفاوتی نیز می باشد.

دبه ترشی بزرگ

اغلب این دبه های بزرگ 10 لیتری می باشند و به سبب داشتن ظرفیت مطلوب کاربردهای مختلف و حمل و نقل راحتی دارند. این دبه های ترشی بزرگ را در مدلها و طرحهای متنوع مختلفی مانند، گرد، 2 خطه، دهانه گشاد ربی، دسته بغل، 3 خطه، کتابی و غیره تولید می کنند.

از ویژگیهای مطلوب دبه های ترشی مقاومت بالای آنها در برابر اسیدها و ضربات مکانیکی است که از خورده شدن توسط اسید جلوگیری کرده و همچنین در برابر ضربه های خارجی ترک بر نمی دارد و شکسته نمی شود. از این دبه های ترشی فقط برای تهیه و درست کردن ترشی استفاده نمی شود بلکه در صنایع کاربردهای دیگر نیز دارند به عنوان مثال از دبه های 20 لیتری برای بسته بندی بنزین، روغن موتور، آبغوره و غیره استفاده می شود.

از نمونه های بزرگ تر این دبه ها همان بشکه هایی می باشند که از مواد اولیه مرغوب و پلی اتیلن سنگین ساخته شده و در صنایع مختلف به کار می رود و دربهای آنها را با حلقه های مهر و موم و محکم می کنند که موادهای داخل آن در هنگام جا به جایی با لیفتراک به بیرون درز نکند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.