جریب، اپلیکیشن مدیریت هوشمند باغ

تولید حداکثری و با کیفیت محصولات باغی و کشاورزی، این رشته را هر چه بیشتر به سمت تخصصی شدن و مدرن شدن پیش برده، به طوری که واژگانی مانند کشاورزی دقیق و مدرن جای خود را در ادبیات باغداران و کشاورزان باز کرده است.

در این میان اپلیکیشن جریب (jereeb.com) با هدف کمک به باغداران و کشاورزان سعی بر این دارد تا با توسعه یه بستر آنلاین مشکلات این حوزه را برطرف کند. جریب از سال ۹۹ فعالیت خود را با یک تیم خبره به صورت تخصصی برای باغات پسته شروع کرد و هم اکنون صدها هکتار از باغات پسته را تحت پوشش دارد.

به گفته مدیرعامل و بنیان‌گذار جریب، هدف ما این است که بتوانیم دغدغه مدیریت صحیح باغ را از دوش باغدار برداشته و گامی موثر در جهت مدرن کردن مدیریت کشاورزی برداریم. از ویژگی‌های اپلیکیشن مدیریت باغ جریب می‌توان به تصاویر سنجش از راه دور، مدیریت رویدادهای باغات، تقویم باغبانی، مدیریت کاربران، دانشنامه آفات، بیماری‌ها، کمبود عناصر و اطلاعات جامع آب و هوایی نام برد.

سامانه جریب در تازه‌ترین امکان خود امکان بارگذاری تصاویر پهپادی را نیز به بستر خود اضافه نموده که این ویژگی امکان نظارت دقیق‌تر باغ را به باغدار می‌دهد. نرم افزار جریب بر روی تمام تلفن‌های همراه و دسکتاپ در دسترس است. اگر شما به عنوان باغدار تمایل به استفاده از نرم‌افزار جریب دارید به سایت جریب سر بزنید و به سادگی و به سرعت از مدیریت دقیق و مدرن باغات خود لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.