کاشت گردو در تمام نقاط کشور رویا نیست!

در این مقاله نهال گردویی به شما معرفی می کنیم که که نه تنها مقاومت فوق العاده بالایی در برابر سرما و گرما دارد بلکه باردهی ان خوشه ای بوده و از سال اول شروع به باردهی می کند و در اکثریت مناطق ایران با هر اب و هوایی به استثنای مناطق خیلی گرمسیر (دمای بالای ۵۰ درجه) سازگاری داشته و عملکرد مطلوبی دارد.

در ادامه مطلب به بیان بهترین ویژگی های نهال گردو ژنوتیپ رویال و همچنین نحوه خرید نهال گردو مورد نظر خواهیم پرداخت :

قبل از احداث باغ گردو معمولا سطح ارتفاع از دریای آزاد مناطق بسیار حائز اهمیت است که مورد بررسی قرار گیرد، چرا که آب و هوای منطقه مورد کشت در برطرف کردن نیازهای اکولوژیک نهال بسیار موثر است، نهال گردو ژنوتیپ رویال دارای نیاز هایی مثل نیاز گرمایی (نور) نیاز سرمایی، آب و خاک مناسب است که از سطح ارتفاع ۳۰۰ تا ۳۴۰۰ این نیاز ها برطرف می شود.

ما بطور کامل از تمامی مشکلات باغداران، آگاهیم و واقعیم که بسیاری از آنان با زحمت فراوان و صرف هزینه (که حتی درصد توان مالی آنها نیست) و مشکل کم آبی، سعی در احداث باغ گردو دارند که پس از سالها نتیجه زحمات خود را ببینید و شاهد بازدهی باغ خود باشند لذا هنگام انتخاب نهال بایستی گامی بلندتر بردارید و بهترین نهال از لحاظ سازگاری و بازدهی را انتخاب کنید.

نهال گردو ژنوتیپ رویال در اکثر مناطق کشور از جمله مناطق سردسیر و کوهستانی با دمای ۲۵- تا مناطق نیمه گرمسیر با بیشترین دمای ۴۸+ به خوبی بازدهی خواهند داشت این میزان تحمل گرما  و سرما نشان از سازگاری شگرف نهال گردو ژنوتیپ ویال با شرایط محیطی دارد.

نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ۷ دیرگل و مقاوم به سرماست که سرمای بهاره بدان آسیب نمی رساند ضمن اینکه زودخزان است وحتی سرمای پاییزه یا زمستان نیز نمی تواند آن را از پای در آورد. همین ویژگی نهال گردو ژنوتیپ رویال باعث شده که لقب گردوی نهال گردوی سردسیری به آن اطلاق شود.

نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ خود گرده افشان است و برای باروری و موفقیت گرده افشانی خود احتیاجی به ارقام گرده افشان ندارد که مزیت بزرگی محسوب می شود لذا در مناطقی که بارش باران های بهاره فراوان است ارقامی که احتیاج به سایر ارقام گرده افشان دارند فرآیند  تبدیل گل به میوه با مشکل مواجه خواهد شد.

رقم گردو ژنوتیپ رویال تیپ۷ در بین ارقام گردو بسیار پر بار است در صورت رسیدگی بالا، آبیاری مناسب، کودهی به موقع، هرس مناسب و خاک غنی بیشترین میزان بازدهی را خواهد داشت علاوه بر آن این رقم زود بازده است و از سال اول باردهی دارد  و سال چهارم به بعد میزان باردهی اقتصادی ژنوتیپ۷ حدود ۱۰ تا ۱۲ تن در هکتار است که با توجه به قیمت گردو کاغذی در بازار میزان سود اقتصادی حاصل از آن رقمی قابل توجه خواهد داشت.

خرید نهال گردو

از جمله دیگر ویژگی های نهال گردو ژنوتیپ رویال می توان به لترال دهی آن شاره نمود به زبان ساده لترال دهی یعنی باردهی جانبی، شما با نگاه کلی به درخت باردهی را روی تمام شاخه های فرعی و اصلی درخت مشاهده خواهید کرد این میزان باردهی نشان از ریز بودن محصول نیست بلکه وزن هر میوه گردو به حدود 16 تا 18 گرم می رسد که هیچ رقم گردویی با این وزن نمی توانید پیدا کنید.

باردهی نهال گردو ژنوتیپ رویال بصورت خوشه ای است ولی خوشه های آن حالت انگوری ندارد و حدودا 4 تایی است که این مسئله نیز نشان بر درشت بودن محصول است از دیگر ویژگی های محصول گردو می توان به پوست کاغذی بودن میوه گردو ژنوتیپ اشاره نمود که با فشار دست به راحتی قابل شکستن است ، مغز میوه از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار مفید بوده و درصد چربی و روغن بالایی برخوردار است و بسیار سفید بوده و درصد چربی و روغن بالایی دارد و طعم آن نیز بسیار فوق العاده است.

نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ7 دارای ویزگی های بسیار منحصر به فردی است که آن را از سایر نهال های گردو متمایز می کند.

درخت حاصل از نهال گردو ژنوتیپ رویال پا کوتاه است و در حالت کلی حدود 4 تا 5/4 متر ارتفاع می گیرد و بیشتر از پهنا عریض می شود لذا فاصله استادارد کاشت آن حدود 7*6 است رعایت این فاصله برای رشد مناسب نهال و درشت بودن محصول الزامی است.

آبیاری و خاک بستر کشت در کشت نهال گردو بسیار حائز اهمیت است. نیاز آبی نهال گردو ژنوتیپ رویال هر هفته یا 10 روز حدود 50 الی 70 لیتر است البته میزان آبیاری بستگی زیادی به آب و هوای منطقه کشت سن نهال و خاک بستر کشت دارد توجه داشته باشید از افراط وتفریط در میزان آبیاری پرهیز نمایید تا ریشه نهال تنفس خوبی داشته باشد و دچار پوسیدگی نشود.

خاک مناسب کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال 7 دارای گواهی اصالت و سلامت به تعدا انبوه در شرکت رویال نهال مربوط می باشد شما بطور کاملا مستقیم و بدون واسطه می توانید این نهال را از این شرکت خرید نمایید تا هزینه های خرید شما کاملا پایین بیاید، توجه نمایید فریب افراد سودجو و دلال را که نهال های بدون اصالت و بدون گواهی را به اسم رویال نهال به فروش می رسانند را نخورید شرکت رویال نهال را تنها به اسم مهندس آرمین قاسمی بشناسید و از این مرکز معتبر خرید نمایید تا هزینه شما به هدر نرود.

خرید نهال

رویال نهال برترین و بزرگترین مرکز اصلاح و تولید و عرضه نهال بصورت عمده  و خرده ، تمام ارقام گردو و سایز نهال ها در کل ایران محسوب می شود نهالستان رویال سالانه بیش از 20 میلیون نهال شناسنامه دار با کیفیت صد در صد تضمینی تولید و به عرصه باغداری عرضه می دارد.

مدیر جوان و مجرب این مجموعه آقای مهندس آریمن قاسمی با یه کارگیری مهندسان متخصص و جوان قصد افزایش میزان تولید ا در سالهای آینده کیفیت در راس کار این مجموعه قرار گرفته تا با احداث باغ گردو با کمترین هزینه اولیه زندگی بسیاری از باغداران روتق یافته و وضعیت باغداران گرامی کشور از لحاظ مالی بهبود یابد چرا که امروزه در کشور ما کشاورزی و باغداری مظلوم واقع شده و سود حاصل کفاف هزینه های اولیه کاشت را نمی دهد.

اما رویال نهال راه حلی برای این موضوع پیدا کرده، باغداران گرامی با خرید نهال گردو ژنوتیپ تیپ7 کمترین هزینه می توانند احداث باغ گردو حتی متراژ بالا انجام دهند چرا که محصول این رقم جز خشکبار لوکس به حساب می رسد یعنی شما در عرض 4 تا 5 سال ضمن بازگشت سرمایه، به سودآوری فوق العاده ای خواهید رسید.

برای اطلاعت بیشتر و مشاوره به ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.