کسب رکورد جدید ستاره‌اول / 7هزار میلیارد تومان فروش در سال مالی 1401

بنابر گزارش روابط‌عمومی این شرکت، ستاره اول توانسته با رشد ۵۲ درصدی فروش خود در سال‌جاری نسبت به سال مالی قبل، به ۷ هزار میلیارد تومان فروش و افزایش ۷.۵ میلیون نفری اعضاء خانواده بزرگ ستاره‌اول دست یابد به‌طوری‌که تعداد کل مشتریان این شرکت به بیش از ۵۶ میلیون نفر رسیده است.

فارغ از موفقیت در فروش و کسب رکورد تازه، در این سال مالی و در راستای تکمیل خدمات، کد دستوری #۱* (ستاره یک مربع) در تمامی اپراتورها فعال شده و مشترکین هر ۳ اپراتور قادر به استفاده از خدمات ستاره‌اول می‌باشند.

ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه‌اول از سال ۱۳۹۴با هدف ارائه‌ی سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت نموده و در ۲ سال اخیر موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و خدمات وابسته (طبق IMI-۱۰۰) گردیده است.

این شرکت با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده سازی محصولاتی همچون کد دستوری #۱* ، اپلیکیشن ستاره‌یک، تلفن گویای ۱۰۰* و سایت رندترین اقدام و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله فروش شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، فروش سیم‌کارت، فروش بیمه‌نامه، خدمات گردشگری و... را در حال حاضر ارائه می‌نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.