حضور فعال برند مکنزی در نمایشگاه گلفود دبی 2023

گلفود در میان بازرگانان و صادرکنندگان سابقه درخشانی دارد و فرصتی است تا بتوانند بازارهای شمال آسیا، آفریقا وآسیای میانه را جذب کنند. نمایشگاه گلفود علاوه‌ بر اینکه سبب رشد استانداردهای غذا‌ها و نوشیدنی‌ها می‌شود، در شیوه‌های پذیرایی و مهمانداری نیز تحول عظیمی به ‌پا کرده است.

در این رویداد بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت در این نمایشگاه غرفه‌ دارند، همچنین متخصصان غذا و نوشیدنی و بازدیدکنندگان از سراسر جهان به مدت ۵ روز از نمایشگاه دیدن می‌کنند تا علاوه بر آشنایی و ملاقات با  شرکت‌های کشورهای مختلف جهان، به تجارت نیز بپردازند.

برند مکنزی به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای مواد غذایی ایران، امسال نیز مانند سال‌های قبل از تاریخ ۱ تا ۵ اسفند، در نمایشگاه گلفود واقع در مرکز تجارت جهانی دبی، سالن المستقبل پلازا، غرفه HP۲-G۲ حضوری فعال دارد.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی این برند، حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تجارت، اعطای نمایندگی و ارائه محصولات در سطح جهانی است. در این نمایشگاه بسیار مهم برای علاقه‌مندان به مواد غذایی و مسائل پیرامون آن، غرفه‌های مختلفی در دسته‌بندی‌های مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات مرتبط با آن‌ها، سرویس‌های گوناگون پذیرایی، هتل داری، کافه داری، رستوران داری و… وجود دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.