یکی از بهترین راهکارها که افراد مختلف به منظور یادگیری مکالمه و گرامر زبان انگلیسی با هدف مهاجرت یا اهداف دیگری از آن استفاده می کنند شرکت در کلاس های تدریس خصوصی است که توسط بهترین مدرسین زبان انگلیسی برگزار می شود. در این مقاله در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری توضیح داده می شود.

استفاده از کلاس های خصوصی اگر بهترین راهکار نباشد، مسلما یکی از بهترین روش ها برای تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی و گرامر زبان به منظور مهاجرت، شرکت در آزمون آیلتس، موفقیت در امتحان زبان و زبان کنکور و ... است. خصوصا اگر این کلاس ها را با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران داشته باشید مسلما پیشرفت بسیار سریع و قابل توجهی خواهید داشت.

بسیاری از زبان آموزان اهمیت، فواید و تاثیر کلاس های خصوصی زبان برای پیشرفت را درک می کنند اما در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و هزینه آموزش خصوصی زبان آنلاین سوال دارند که در این مقاله به آن پرداخته می شود. هزینه کلاس خصوصی زبان با اساتید برتر از ساعتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان و بیشتر متغیر است. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای مشخص می شود.

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین

پارامترهای زیادی بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی که برای مهاجرت و یا آموزش مکالمه می خواهید مورد استفاده قرار دهید تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و مدرک ارشد یا دکتری خودشان را از دانشگاههای سطح بالا و معتبر گرفته اند و رزومه بسیار قوی دارند برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خودشان هزینه بالایی در نظر می گیرند.

برای تمامی اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید می توانید نرخ درخواستی ایشان را ببینید و یک معلم خوب با قیمت مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. تعداد جلسات هم می تواند روی نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر بگذارد. اگر تعداد جسلات بالایی لازم دارید حتما از معلم زبان خودتان درخواست تخفیف کنید.

نکته دیگر اینکه آنلاین و حضوری بودن کلاس ها هم بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد. استادی که برای هر جلسه تدریس حضوری زبان انگلیسی نرخ ۵۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد مسلما برای کلاس آنلاین و مجازی با هزینه 400 هزار تومان موافقت می نماید. اگر 10 جلسه به بالا هم لازم داشته باشید به احتمال زیاد هر جلسه را 350 یا حتی شاید ۳۰۰ هزار تومان موافقت کند. این موارد را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک معلم خصوصی عالی با نرخ فوق العاده انتخاب کنید و تخفیف های ممکن را هم بگیرید.

اگر در جستجوی یک استاد زبان فوق العاده با نرخ مناسب هستید، در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس و بخش انتخاب آنلاین دبیر خصوصی iranmodares معلم خصوصی خوب و با تجربه با تعداد بسیار زیاد قابل انتخاب بوده و می توانید اطلاعات کامل، قیمت درخواستی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را برای تمام اساتید مشاهده کنید.

 سایت هایی وجود دارند که برای آموزش رایگان زبان انگلیسی در منزل می توانید از آنها استفاده نمائید. تعدادی از این سایت ها شامل BBC Learning English، britishcouncil، سایت رایگان آموزش زبان انگلیسی  Perfectly Spoken و ... است. در کنار سایت های معرفی شده در بالا می توانید از سایت های دیگری مانند duolingo و ... هم برای یادگیری رایگان زبان استفاده نمائید.

توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس، به صورت زیر عمل نمائید:

  • عبارت ایران مدرس را در گوگل جستجو کنید.

  • وارد سایت ایران مدرس شوید و در بالای صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است عبارت زبان انگلیسی را وارد کنید و بر روی کلید جستجو کلیک نمائید تا لیست اساتید را مشاهده کنید.

  • معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و برای هماهنگی کلاس با ایشان تماس بگیرید.

معرفی برخی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی سایت ایران مدرس

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی حضور دارند که به صورت حضوری و آنلاین زبان انگلیسی را در منزل و یا به صورت آنلاین آموزش می دهند. تا سال ۱۴۰۲ بیشتر از ۲۷۰۰۰ مدرس در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل، زبان کنکور و سایر دروس فعالیت دارند.

در ادامه تعدادی از اساتید برتر زبان را به صورت خلاصه معرفی می کنیم. مشخصات کامل، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند و سایر مدرسین خوب زبان را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده نمائید.

۱- دکتر مازیار گودرزی: دارای مدرک آیلتس 9 آکادمیک و Teaching IELTS از کالج لندن و همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان

۲- کورش یراقچیان: استاد Native با بیش از 16 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی، نویسنده کتاب گفتگو در سفر به زبان انگلیسی انتشارات WILEY

۳- خانم فرحناز اژدر: دو دهه سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک

۴- خانم مریم محصل: فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس

۵- خانم فرزانه صفایی: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، با 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران، کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران

۶- خانم سپیده نصرتی: عضو دپارتمان زبان خلیج فارس، دارنده ی مدرک TKT و TTC، تدریس زبان انگلیسی کنکور، آیلتس و مکالمه

۷- خانم ساحله مرادی: 10 سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به سایر کشور ها - دارای مدرک TTC

۸- خانم لیلا زرگری: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران - استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه ، تجاری

۹- خانم رضوانه محمدی: دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC  ) جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده

۱۰- خانم مارال قاسمی نیا: مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت یاد بگیر و حرف بزن!

۱۱- خانم چیستا دانشمند: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: University of Borduaux -  دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8

۱۲- خانم یاسمن نظری: دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS, CAE, FCE با بیش از ۵ سال سابقه تدریس

۱۳- سینا موسوی: بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA -  دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic

۱۴- خانم سحر احمدی: تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking -  تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC

۱۵- خانم صدیقه فرجی: لیسانس مترجمی زبان انگلیسی - مدرک سطح پیشرفته Advance - مدرک T.T.C - TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E_citizen -  مدرک Business English

برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس را مشاهده کنید. مدرسین برجسته از منابع معتبر و کتاب های خوب آموزش زبان انگلیسی مانند Top notch, Summit, Four corners, American English File, 1100 words, English Grammar in use, Interchange, Oxford word skills, Inside reading, HEADWAY, Solution, Touch stone, View point, Speak out, Speak now, Passages در کلاس های خودشان استفاده می کنند.

نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب از سایت ایران مدرس

همانطور که گفته شد، اساتید بسیار خوبی در ایران مدرس حضور دارند که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز و ... فارغ التحصیل شده اند. برای انتخاب معلم خصوصی زبان و آیلتس خوب با نرخ مناسب به صورت زیر عمل نمایید:

الف - در ابتدای کار قیمت درخواستی مدرسین زبان را به هیچ وجه مد نظر قرار ندهید. تنها با در نظر گرفتن سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین سعی کنید ۷ معلم خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنید که همه آنها مورد تایید شما باشند و سوابق تدریس، رزومه کاری و نتایج درخشانی داشته باشند.

ب- برای ۷ مدرس انتخابی خودتان در این مرحله به قیمت درخواستی ایشان توجه کنید و اگر در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته اند از طریق پیامک یا تماس تلفنی بپرسید.

ج - در نهایت از بین اساتید انتخابی خودتان در مراحل قبلی، با استادی که مناسب ترین و منصفانه ترین نرخ را درخواست می کند برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برای تمامی مدرسین زبان در ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. با استفاده از این روش، از بین بهترین اساتید با مناسب ترین قیمت کلاس خصوصی زبان را هماهنگ کرده اید و‌ روش بسیار خوبی می باشد.

در کنار استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مدرسین برتر خودتان هم در منزل برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید تلاش کنید. برخی از سایتهای آموزش زبان انگلیسی به صورت cambly، verbalplanet و ... می باشد. در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین در تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، یزد، اردبیل، ارومیه و کل ایران توضیحاتی ارائه شد.

منبع: سایت ایران مدرس (مرجع تخصصی انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس)

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.