خرید اینترنتی باکس گل برای عزیزانتان همیشه یک کار پرچالش و سخت است و قواعد خاص خود را دارد. فرض کنید برای یک خردسال قصد دارید یک باکس گل نوزاد انتخاب کنید. باید به چه نکاتی دقت کنید؟ یا تصور کنید می خواهید برای معشوقه خود یک باکس گل رمانتیک بفرستید.

چه چالش هایی را پیش رو دارید؟ در این مطلب سعی کردیم تمامی چالش های شما را حل کنیم تا بتوانید به سادگی برای آشنایان، دوستان، اقوام و عزیزان دلتان یک باکس گل متفاوت و زیبا را از گل فروشی آنلاین بوی گل سفارش دهید و از دیدن لبخند زیبایشان لذت ببرید.

یک باکس گل خاص چه ویژگی هایی دارد؟

باکس گل مدرن بوی گل

انتخاب یک باکس گل خاص به موارد زیادی وابسته است. اما چند نکته است که همیشه باید روی آن دقت کنید. این موارد در یک باکس گل خاص همیشه دیده می شود!

  1. رنگ آمیزی پاستیلی و متفاوت باکس

  2. طرح خاص جعبه و متفاوت بودن آن نسبت به سایر باکس ها

  3. استفاده از گل های لوکس و مدرن

  4. انتخاب درست رنگ گل ها برای ایجاد هارمونی رنگ در باکس گل شما

  5. استفاده از کارت تبریک مطابق با رنگ آمیزی باکس شما

  6. ترکیب گل با سایر عناصر با توجه به مناسبت

  7. استفاده از ربان با توجه به رنگ آمیزی باکس شما

  8. استفاده از بادکنک آرایی در دیزاین باکس گل

کیفیت گل های استفاده شده در باکس گل

باکس گل خاص بوی گل

اگر می خواهید از کیفیت گل های بکار رفته در باکس گل خود مطلع شوید . کافی است به کمر گل ها نگاه کنید. (محل اتصال ساقه به گلبرگ) در صورتی که گل ها بی حال و دارای لک باشند. می توانید خیلی ساده به بی کیفیت بودن گل های خود پی ببرید. ضمنا راه بعدی تشخیص مرغوبیت گل های باکس گل خود توجه به گل های رز آن است. البته اگر در آن رز استفاده شده باشد . در صورتی که سرگل رز ها شل و نرم بود. رز های استفاده شده در باکس گل شما تازه نیستند.

چه سبک هایی در باکس گل مدرن و جدید هستند؟

راهنما خرید باکس گل بادکنکی

اگر بخواهیم سبک های گل آرایی را در باکس گل بررسی کنیم. اکثرا شامل سبک های زیر خواهد بود.

  • سبک های شلوغ و پرگل

  • سبک های لطیف و با ظرافت

  • سبک های مدرن با برگ آرایی خاص

البته که سلیقه شما در انتخاب نهایی باکس گل موثر است. اما در سبک های امروزی 3 سبک بالا را بیشتر می بینیم. سبک اول یا سبک های شلوغ و پرگل باید حتما از هارمونی رنگ ها برخوردار باشد. در صورتی عدم رعایت هارمونی رنگ ها، یک باکس گل شلوغ زشت تحویل خواهید گرفت! در سبک دوم یا سبک های لطیف، انتخاب نوع گل ها بسیار حائز اهمیت است. در این سبک کار ها گل جیپسوفیلا پرچم دار است. در سبک سوم یا سبک های مدرن حتما از رنگ آمیزی برگ ها لذت خواهید برد! رنگ آمیزی و مسیر ساقه گل ها شما را به سمت سبک مدرن خواهد برد.

راهنما خرید باکس گل نوزاد

برای خرید باکس گل نوزاد در ابتدا می بایست به جنسیت خردسال دقت کنید. در صورتی که قدم نو رسیده پسر باشد. حتما از رنگ آبی و گل های آبی رنگ استفاده کنید. در صورتی که قدم نو رسیده دختر باشد. از ترکیب رنگ های پاستیلی به خصوص رنگ صورتی استفاده کنید. دقت کنید که گل های استفاده شده در باکس گل صورتی شما گل های لطیف مانند جیپسوفیلا، رز مینیاتوری، هورتانزیا، پئونی، رز و ... باشد. ضمنا شکل باکس گل در این گونه سفارش ها باید مانند یک گهواره باشد تا رنگ و لعاب خاصی به آن بدهد. استفاده از انواع عروسک و بادکنک های بوبو بالن در این گونه باکس ها بسیار مرسوم است.

راهنما خرید باکس گل یلدا

خرید اینترنتی باکس گل یلدا می تواند انتخاب درستی باشد اگر باکس گل شما ویژگی های زیر را داشته باشد. سعی کنید قبل از خرید باکس گل شب یلدا به گل فروشی اینترنتی بوی گل سری بزنید. ما در گل فروشی آنلاین بوی گل طیف وسیعی از محصولات یلدا را برای شما تدارک دیده ایم.

  • انتخاب صحیح رنگ قرمز و نارنجی و رنگ هایی در این طیف در باکس گل یلدا شما

  • وجود عنصر شب یلدا در باکس شما مانند انار، سیب قرمز ، هندوانه، حافظ،  آجیل شب یلدا و ...

  • وجود گل های خاص شب یلدا مانند بنت قنسول، داوودی مینیاتوری نارنجی، رز قرمز، یاس هلندی و ...

  • انتخاب صحیح باکس گل به شکل عناصر شب یلدا یا داشتن نشانه هایی از شب یلدا

  • ترکیب ماکارون های شب یلدا در دل باکس گل با توجه به ترکیب رنگ ها

راهنما خرید باکس گل ولنتاین

در خرید باکس گل ولنتاین می بایست حتما به سورپرایزی بودن آن توجه کنید. در باکس گل های سورپرایزی و عاشقانه، خلاقیت و نحوه ارایه بسیار حائز اهمیت است. در زیر به نکات مهم آن اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از گل های محبوب ولنتاین مانند تاج خروس، رز هلندی قرمز، جیپسوفیلا و ...

  • استفاده از باکس گل در رنگ های مشکی و قرمز

  • وجود نماد های ولنتاین مانند شکلات، آب نبات، عروسک، ماکارون، شیرینی، پوشال های مخصوص، توت فرنگی های شکلاتی و ...

  • استفاده صحیح از رنگ ها به خصوص رنگ هایی که در طیف قرمز هستند.

راهنما خرید باکس گل نامزدی

خرید باکس گل نامزدی دیگر چالشی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید. برای خرید باکس گل نامزدی باید به شکل گل آرایی و طراوت گل ها بسیار دقت کنید. معمولا باکس گل های نامزدی بسیار شلوغ و مدرن و پرگل هستند. رنگ آمیزی این گونه باکس ها با لباس نامزدی دختر خانم باید هماهنگ باشد. سعی کنید همیشه در داخل باکس گل نامزدی یک هدیه ارزشمند نیز قرار دهید تا ارزش باکس گل شما را بیش از پیش کند. در باکس گل نامزدی برگ آرایی بی معنا است و باید فقط از انواع گل ها استفاده کرد.

راهنما خرید باکس گل روز مادر

خرید باکس گل روز مادر نیز چالش های خاص خود را دارد. معمولا مادران از گل های طبیعی بسیار لذت می برند. چه چیز زیباتر یک باکس گل خاص ویژه روز مادر؟ برای انتخاب یک باکس گل روز مادر ویژه باید به نکات زیر توجه کنید.

  • استفاده از المان های روز مادر مانند مجسمه های نقلی و مرتبط

  • استفاده از تنقلات مورد علاقه مادرتان

  • استفاده از باکس های ویژه روز مادر

  • قرار دادن هدیه خاص شما درون باکس گل

  • استفاده از گل های لطیف مانند پئونی، هورتانزیا، جیپسوفیلا و رز مینیاتوری و ...

راهنما خرید باکس گل روز پدر

سفارش باکس برای روز پدر در گذشته کار بسیار سختی بود. اما الان با وجود سیبیل های تزیین شده و باکس های کت و شلوار، بسیار ساده شده است. شما برای خرید باکس گل روز پدر بیشتر به گل ها می بایست دقت کنید. گل های روز پدر می بایست سنگین و وزین باشد. گل رز آبی و مشکی می تواند گزینه های جذابی باشد. علاوه بر آن چیسوفیلا های رنگ شده به رنگ مشکی نیز کار را جذاب خواهد کرد. پیشنهاد می شود هدیه خاص خود را در داخل باکس گل پدر خود قرار دهید تا سورپرایز شما تکمیل شود.

راهنما خرید باکس گل پسرانه

اگر به دنبال خرید باکس پسرانه و متفاوت هستید. باید بدانید و آگاه باشید که انتخاب رنگ گل ها بسیاررررررر مهم است. معمولا تهیه کردن باکس گل برای پسر ها کار سختی است. برای انتخاب رنگ باکس های پسرانه بهترین گزینه رنگ مشکی و آبی است. اگر سن شخص مقابل بالای 18 سال است که توصیه اکید ما رنگ مشکی خواهد بود. بهتر است برای آن ها بیشتر روی باکس های حروف گل تهیه کنید و در دیزاین محیطی که آماده کردید، استفاده کنید.

خرید باکس گل از گل فروشی آنلاین بوی گل

گل فروشی اینترنتی بوی گل با دارا بودن بیش از 350 گل آرا ماهر و خبره و آموزش دیده، آماده خدمت رسانی به شما است. بوی گل در ابتدا یک آموزشگاه گل آرایی بود که درحال حاضر نیز اولین و بزرگترین آموزشگاه گل آرایی در ایران هست. بوی گل با داشتن 3 شعبه در تهران و 8 نمایندگی در شهرستان در حال آموزش گل آرایی است. بوی گل در راستای توسعه خدمات خویش گل فروشی اینترنتی بوی گل را در سال 1401 تاسیس کرد. در گل فروشی آنلاین بوی گل شما می توانید طیف وسیعی از باکس گل های مناسبتی خاص را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن را به عزیزانتان تقدیم کنید.

نحوه ثبت سفارش در گل فروشی بوی گل

برای ثبت سفارش خود می توانید با شماره 02128424059 تماس بگیرید یا از طریق صفحه اینستاگرام گل فروشی آنلاین بوی گل به آدرس booyegol اقدام به ثبت سفارش نمایید همچنین می توانید با ورود به سایت گل فروشی اینترنتی بوی گل و مشاهده محصولات، از آنجا اقدام به ثبت سفارش نمایید . ضمنا اگر نیاز به مشاوره برای خرید خود داشتید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در چت آنلاین سایت بوی گل هستند. مطمئن هستیم جربه اولین خرید شما، بهترین خرید شما خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.