حضور آبایان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران

آبایان به منظور نمایش توانمندی‌های خود در زمینه تولیدات در و پنجره یوپی‌وی‌سی و معرفی محصولات خود، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران که از ۲۳ تا ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی تهران

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران و مراجعه به سالن ۳۸، غرفه شماره ۱۳، علاوه بر مشاهده جدیدترین محصولات آبایان، از کارشناسان مجرب ما در امور مختلف مرتبط با محصولات یوپی‌وی‌سی مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

در ادامه برخی از محصولات و برندهای آبایان را به شما معرفی می‌کنیم:

آبایان سه برند اصلی دارد که آبایان پلاس، آبایان گرین و آبایان اکو نام دارند. این برندها بر اساس نیازهای مختلف مشتریان، محصولاتی در رده‌هایی با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کنند.

آبایان پلاس

آبایان پلاس برند درجه یک آبایان است که دارای لیبل آبی و قرمز است. این برند به واسطه قالبی که دارد و ضخامت جداره داخلی بالا، پروفیل سنگین و مستحکمی را تولید می‌کند. این پروفیل دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت، سرما، ضربه و جوش است.

آبایان گرین برندی دیگر از آبایان و دارای لیبل آبی و سبز است. این برند با تغییرات جزئی روی قالب و جداره داخلی آبایان پلاس، پروفیل سبک‌تر و ارزان‌تر را تولید می‌کند. در واقع، پروفیل گرین با همان کیفیت پلاس، اما به همراه برخی تغییرات است و وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری دارد. این پروفیل همچنین دارای مقاومت خوب در برابر حرارت، سرما، ضربه و جوش است.

آبایان اکو، پروفیلی اقتصادی را تولید می‌کند که به دلیل تغییر قالب، وزن سبک‌تری دارد. این برند با اعمال تغییرات روی شکل ظاهری و جداره داخلی آبایان پلاس، پروفیل خیلی سبک‌تر و بسیار ارزان‌تر را تولید می‌کند.

شما می‌توانید با حضور در غرفه آبایان، از نزدیک با محصولات ما آشنا شوید و از کارشناسان و مشاوران ما اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این برند‌ها کسب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.