احراز هویت پیامکی با وب سرویس ارسال کد تایید

 ملی پیامک شرایط ارسال پیامک تائید حساب به مشتریان را برای کاربرانش فراهم کرده است که در ادامه مفصل درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای وب سرویس ارسال اس ام اس تایید حساب

وب سرویس ارسال اس ام اس

به گزارش سایت ملی پیامک، هر سایت یا اپلیکیشینی که به مراجعانش حساب کاربری بدهد، به وب سرویس ارسال اس ام اس تایید حساب نیاز دارد. این سرویس برای ارائه خدمات متفاوتیست که در ادامه آن را با هم بررسی می‌کنیم.

احراز هویت با پیامک

وب سرویس ارسال اس ام اس، تایید حساب برای ساده‌سازی رویه‌ی ثبت‌نام و تأیید حساب است تا مشتریان سایت با یک تجربه‌ی کاربری آسان مواجه شوند و ورودشان به سایت خیلی زمان نگیرد. با توجه به نحوه پیاده‌سازی این امکان در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و CRMهای گوناگون ابزارهای مختلفی به منظور پیاده‌سازی این ماژول وجود دارد که همۀ آن‌ها در یک بخش یعنی ارسال کد تائید هویت برای مشتری اشتراک دارند.

یعنی مراجعان با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش موردنظر و دریافت یک کد تأیید احراز هویت خود را انجام خواهد داد. اگر از CMSهای مختلف استفاده می‌کنید، پلاگین یا ماژول ارسال پیامک تأیید حساب در ملی پیام برایتان آماده شده است.

اگر هم در حال توسعۀ سایت، اپلیکیشن، CRM با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی هستید، قطعه کد آن هم در سامانه ملی پیامک آماده شده و پیاده‌سازی این سرویس را پوشش خواهد داد. حالا که همه چیز در دسترستان است، برای مشاهده این لیست کامل افزونه‌ها صفحه‌ی آزمایشگاه وبسرویس را مشاهده کنید.

ارسال پیامک کد تأیید در وردپرس

پیامک کد تأیید در وردپرس

یکی از موارد پر کاربرد وب سرویس ارسال اس ام اس تایید حساب در بین کاربران وب‌سرویس مربوط به CMS وردپرس می‌باشد. با توجه به فراگیر شدن این سیستم مدیریت محتوا و پلاگین‌های متنوعی که برای این سیستم ارائه می‌شود، مسلماً انتخاب یک افزونه مناسب برای احراز هویت ثبت‌نام کار دشواری خواهد بود. به همین منظور مناسب‌ترین افزونه برای این نیاز را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

افزونه دیجیتس

این افزونه به راحتی قابلیت ارسال پیامک ملی پیامک تأیید حساب کاربری را برای سایت‌های وردپرسی فراهم خواهد کرد و در عین حال اگر بخواهید تنظیمات مجزا و اضافه‌ای برای بخش ورود و ثبت‌نام سایت داشته باشید، افزونه دیجیتس این امکان را به شما خواهد داد. همچنین این افزونه قابلیت شخصی سازی صفحات ورود و ثبت‌نام، انتخاب نحوه ایجاد نام کاربری، ریدایرکت کردن آدرس‌ها و بسیاری از امکانات دیگر را دارا می‌باشد. برای اینکه با دیگر افزونه‌های ارسال پیامک تأیید حساب در سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به افزونه ثبت‌نام با شماره موبایل وردپرس را مطالعه فرمایید.

برنامه‌نویسی

برای جامعه‎‌ی توسعه‌دهندگان وب یا اپلیکیشن که می‌خواهند امکان ارسال پیامک کد تأیید ورود و ثبت‌نام را داشته باشند، امکان استفاده از API سامانه ملی پیامک به صورت مستقیم فراهم شده است. ما با پشتیبانی از 14 زبان و فریمورک مختلف نیاز شما برای پیاده سازی ارسال پیامک را برطرف خواهیم کرد. شما می‌توانید با استفاده از نمونه کدهایی که در گیت‌هاب ملی پیامک و یا در صفحه مستندات سایت ملی پیامک قرار داده شده است برای ارسال پیامک اقدام کنید.

وب سرویس خدماتی

تا به اینجای کار روش‌های ارسال پیامک احراز هویت در حالت‌های متفاوت عنوان شد. اما در اینجا نیاز است که با وب‌سرویس خدماتی هم آشنا شوید. بعد از دریافت پنل، به صورت پیش‌فرض یک خط اختصاصی به شما هدیه داده خواهد شد اما این خط تبلیغاتیست و قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را ندارد. ملی پیامک استفاده از خط خدماتی اشتراکی را به کاربران وب‌سرویس پیشنهاد می‌کند تا با استفاده از این سرویس به راحتی امکان ارسال پیامک به همه‌ی شماره‌ها حتی لیست سیاه مخابرات را داشته باشید. برای اینکه بطور کامل با این سرویس و شرایط دریافت و استفاده از آن آشنا شوید، مقاله راهنمای استفاده از خط خدماتی اشتراکی را مطالعه کنید. در ضمن یادتان باشد که اجازه ارسال پیام تبلیغاتی از خط اشتراکی را ندارید.

جمع‌بندی

تا اینجا با کاربرد و استفاده از وب سرویس ارسال اس ام اس تایید حساب آشنا شدیم. برای کاربرانی هم که قصد ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات را دارند، خط خدماتی اشتراکی را معرفی کردیم. برای استفاده از خدماتی که تا اینجا معرفی کردیم، برای دریافت فوری پنل باید در صفحه اصلی ملی پیامک ثبت نام کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۱ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.