چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم

رپرتاژ آگهی: چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟ چه ترفند هایی را میتوانیم برای یافتن وکیل خوب بکار بگیریم تا درصد موفقیتمان به بالای ۹۰% برصد ؟ در ادامه به شما راه کار هایی را ارائه میدهیم تا بتوانید بهترین وکیل را برای کارتان استخدام کنیم...

  • احراز هویت وکیل الویت اول

  • تشخیص تخصص وکیل 

  • سابقه وکیل

  • تعداد پرونده های انجامی

  • اخلاق مداری و پیگیری پرونده ها

قبل از هرچیز اگر ساکن منطقه آذربایجان غربی هستید و به دنبال لیستی از وکلای احراز هویت شده میگردید که تخصص و موارد بالا ذکر شده باشد میتوانید به صفحه وکیل ارومیه مراجعه کیند.

احراز هویت وکیل به چه صورت قابل انجام است؟

کافی است جمله زیر را جستجو کرده و در جای خالی نام استان تان را وارد کنید...

"جستجوی وکیل کانون ......... "

سپس نام و نام خانوادگی وکیل تان را وارد کنید و در نهایت اطلاعات فرد احراز میشود.

وکیل متخصص

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟ {متخصص}

امروزه وکلا نیز مانند پزشکان ترجیح میدهند که به صورت تخصصی فعالیت کنند ، انواع تخصص های وکیل عبارتند از :

  • وکیل کیفری

  • وکیل ملکی

  • وکیل خانواده

  • وکیل حقوقی

  • وکیل ثبتی

  • وکیل بین الملل

  • وکیل سیاسی

  • و...

چنانچه به دنبال وکیل متخصص در شهرتان هستید میتوانید با جستجوی پارس وکیل به لیست کاملی از وکلای متخصص در تمامی نقاط ایران دسترسی پیدا کنید.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری به وکیلی گفته میشود که سابقه انجام تمامی پرونده های مربوط به جرایم نظیر : قتل + کلاهبرداری + مواد مخدر + قاچاق + سرقت + تجاوز و سایر جرایم را داشته باشد و حداقل ۱۰۰ پرونده در این زمینه به سرانجام رسانده باشد تا بتوان به او وکیل کیفری گفت. " چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ...با ما همراه باشید...

وکیل ملکی کیست؟ 

وکیل ملکی وکیلی است که با سخت ترین مسائل حقوقی دست و پنجه نرم میکند و باید عالم ترین باشد ، در ثانی باید حداقل 100 پرونده در زمینه های ملکی از جمله : دعاوی شهرداری ماده 100 + تغییر کاربری اراضی + تحریر و تقسیم ترکه + الزام به تحویل مبی و سند + تصرف و... برای دسترسی به وکیل متخصص ملک پارس وکیل را جستجو کنید.

وکیل خانواده کیست؟ 

وکیل خانواده همانطور که از نامش پیداست به مسائلی مرتبط با : طلاق + حضانت + نفقه + مهریه و... میپردازد و به صورت تخصصی بر روی این موارد فعالیت میکند ، وکیل خانواده باید حداقل 150 پرونده مرتبط را به سرانجام رسانده باشد تا بتوان به او وکیل خانواده گفت ، برای دسترسی به لیست وکلای متخصص پارس وکیل را جستجو کنید.

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟...

وکیل ثبتی کیست؟ 

وکیل ثبتی نیز به پرونده های نظیر ثبت شرکت + تغییر نام + ثبت سند رسمی + اخذ پروانه و... رسیدگی میکند.

وکیل سیاسی و بین الملل نیز همانطور که از نامشان پیداست به موارد مرتبط به تخصصشان میپردازند.

وکیل با سابقه

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟ {سابقه}

چگونه از سابقه یک وکیل و تعداد پرونده های انجامی او مطلع شویم ؟ به طور قطع در هیچ کجا به غیر از سایت های شخصی معرفی وکلا شما نمیتوانید به این منابع دسترسی پیدا کنید (متاسفانه) اما راه کار های سنتی نیز مانند معرف هستند که میتوانند تا حدودی شما را با سوابق یک وکیل آشنا کنند.

سایت پارس وکیل خوشبختانه منابع نسبتا محدودی برای دسترسی به این اطلاعات دارد و میتواند در این مورد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد، چنانچه ساکن قزوین هستید میتوانید به صفحه وکیل قزوین مراجعه کنید.

مناطقی که پارس وکیل احراز هویت وکلا را انجام داده و از سوابق آنان اطلاع کسب کرده است به ترتیب : کرج و البرز + مشهد + آذربایجان شرقی و غربی + قزوین + خوزستان و اهواز + اصفهان + رشت و گیلان و.... میباشد که در صورتی که در این مناطق هستید میتوانید به شکل زیر جستجو کنید :

" وکیل در تهران پارس وکیل " 

و به منابع اطلاعاتی از سوابق وکلا دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی : در نهایت مهم ترین اصلی که بایستی یک وکیل رعایت کند در مقابل موکل خود این است که اخلاق و ارتباطی که باعث رفع تشنج پیش آمده برای موکل را اتخاذ کند و از همه مهم تر با موکل خود کاملا صادق باشد چه در باره اصل پرونده و چه درباره مدت زمان پرونده ، اطلاع رسانی مستمر جریان پرونده از ویژگی های بارز یک وکیل خوب است.

سپاس.

منبع اطلاعاتی : پارس وکیل

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.