معرفی ۳ نهال گردو که ثروتمندتان می کند! پیشنهاد عجیب نهالستان رویال نهال!

رپرتاژ آگهی: اگر می خواهید در این راه موفق شوید، بهتر است نهالی را تهیه کنید که خیالتان از بابت سلامت و باردهی و پیوندی بودن آن راحت باشد.

نهال گردو ژنوتیپ ۷ رویال، نهالی که دو برابر ارقام خارجی باردهی دارد!

نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷ یک نهال اصیل در نهالستان رویال نهال است. رقم مادری این نهال برای اولین بار در این نهالستان پرورش داده شده است. نهال ژنوتیپ ۷، نهالی با پایه های کوتاه بوده که امکان کاشت متراکم آن در باغ فراهم است. برجسته ترین ویژگی های گردوی ژنوتیپ ۷، مغز سفید ،روشن و پرچرب آن است که اغلب به صورت ۵ قلو و کاملا درشت در شاخه های پربار درخت دیده می شوند.

اگر بگوییم که این نهال در سال های اقتصادی خود دو برابر ارقام خارجی باردهی دارد، اغراق نکرده ایم میزان باردهی این نهال گردو درهکتار۱۰ تن بار خشک با پوست خشک چوبی می باشد . شما به عنوان یک باغدار قطعا ترجیح می دهید نهالی بکارید که بازدهی بالایی داشته باشد تا درآمدتان هم افزایش پیدا کند، پس با کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال ۷ در مناطق سردسیر و کوهستانی با سطح ارتفاعات۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متر از دریا می توان به نتیجه مطلوب رسید.

نهال گردو چندلر، نهالی آمریکایی  دیرگل و مقاوم به سرمای بهاره:

در سال های اخیر به کمک دانش بالای مهندسین کشاورزی در نهالستان های معتبر کشور، نهال چندلر که اصالتا آمریکایی است، بومی سازی شده و با آب و هوای مناطق زیادی از کشورمان به خصوص مناطق نیمه سردسیر تناسب دارد. گردو های پوست کاغذی این نهال، بازار پسند بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

قبل از کاشت نهال چندلر بایستی بدانید که این نهال گردو با وجود دیرگل بودن ،دیرخزان نیز می باشند به همین دلیل توصیه می شود در مناطقی  با سطح ارتفاعات بالای ۱۲۰۰ متر از دریا کشت نشود. این رقم گردو دارای محصولی کاملا درشت و پوست کاغذی می باشد به همین سبب جز ارقام اقتصادی و تجاری در مناطق معتدل به حساب می آید.

خصوصیات نهال گردو فرنور فرانسوی

 خصوصیات نهال گردو فرنور فرانسوی:

نهال گردو فرنور، نهال پربار دیگری است که باغداران باید با آن آشنا شوند. این درخت پاکوتاه با عمر اقتصادی بالای صد سال، گردو های پوست نیمه سنگی که مغزی سفید و روشن دارند، توانسته جایگاه ویژه ای در میام ارقام مختلف نهال گردو درمناطق کوهستانی  به دست آورد. نهال فرنور یک نهال فرانسوی بوده که بومی سازی شده و مناسب کاشت در مناطقی با سطح ارتفاعات 600 تا 1800 متر از د ریا است.

نهال فرنور در سال های اقتصادی یعنی از سال هفتم تا حدود صد سال بعد، تقریبا بین ۵ تا 7 تن گردو می دهد.

مزایای کاشت نهال گردو پیوندی چیست؟

یکی از مهمترین مزایای کاشت نهال گردو پیوندی،باردهی صد در صد آن از سال اول می باشد علاوه بر این نهال گردو پیوندی به دلیل دارا بودن پیوند از درخت مادری،محصولی یکدست تولید می کند به همین دلیل این محصول رقمی مناسب برای صادارت و تجارت می باشد اگر قصد احداث باغات تجاری گردو را دارید و تمایل دارید محصولی بازار پسند بدست آورید انتخاب رقم پیوندی نهال گردو حرکتی کاملا هومندانه می باشد.

چرا از نهالستان رویال نهال، نهال گردو خرید کنیم؟

چرا از نهالستان رویال نهال، نهال گردو خرید کنیم؟

در میان ده ها و صد ها نهالستان در کشور، چرا باید انتخاب شما نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی باشد؟ این نهالستان چه ویژگی های مثبتی دارد؟ در ادامه پاسخ کاملی به این سوال ها خواهیم داد.

نهالستان رویال نهال بیش از ۴۰ سال سابقه کاشت، پرورش و فروش نهال های مختلف را دارد. تمامی فعالیت های این مرکز مورد تایید جهاد کشاورزی بوده و دارای مجوز معتبر است. نهال های عرضه شده در رویال نهال دارای گواهی سلامت و لیبل جهاد کشاورزی هستند. از نظر قیمتی نیز خدمات نهالستان رویال نهال به دلیل مرکز تولید نهال و حذف واسطه با منصفانه ترین قیمت و تعرفه در نظر گرفته شده است تا باغداران در هر قشری بتوانند خرید موفقی داشته باشند. همچنین تمامی نهال های نهالستان رویال نهال در شرایط قرنطینه نگهداری شده اند و با ضمانت صددرصدی باردهی به خریداران عرضه می شوند. باغداران می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی بابت باردهی نهال ها، خرید نهال امن و مطمئن را از نهالستان رویال نهال تجربه کنند.

برای خرید نهال گردو و اطلاع از قیمت آن ها می توانید به سایت این نهالستان (royalnahal) مراجعه کرده و یا شماره تماس هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۱۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.