خرید پیش‌فروش بلیط قطار دی‌ماه در سوپراپلیکیشن آپ

رپرتاژ آگهی: وقتی تصمیم گرفتید که دوست دارید با چه وسیله‌ای سفر کنید نوبت به خرید بلیط می‌رسد. گاهی مشغله‌های روزانه و ترافیک و وضعیت هوا و حال و حوصله شما دست‌به‌دست هم می‌دهند و مراجعه حضوری برای خرید بلیط را غیرممکن می‌کنند.

سوپراپلیکیشن آپ امکان خرید سریع و ساده بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را برای کاربران فراهم کرده است. سرویس گردشگری سوپراپلیکیشن آپ تمام نیاز مسافرین برای خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما را پوشش می‌دهد و حتی برای رزرو هتل و اقامتگاه نیز می‌توانید از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید.

بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن، پیش‌فروش بلیط قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم دی‌ماه تا ۳۰ دی‌ماه (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۰۱/۱۱/۱۴۰۲) از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه هشتم آذرماه آغاز خواهد شد و مسافرینی که قصد سفر در دی‌ماه را دارند می‌توانند بلیط قطار خود را از طریق سرویس گردشگری سوپراپلیکیشن آپ با کد تخفیف TR5 تهیه کنید.

پیش‌فروش بلیط قطار چیست؟

احتمالا برای‌تان پیش آمده است که برای خرید بلیط قطار اقدام کرده اما بلیط پیدا نکردید. برای خرید بلیط قطار نیاز است تا گوش به زنگ اخبار پیش‌فروش بلیط قطار در طول سال باشید و از پیش‌فروش بلیط قطار جا نمانید. بر این اساس شرکت راه‌آهن با یک اطلاعیه، پیش فروش بلیط قطار را برای بازه‌های زمانی مشخصی اعلام می‌کند.

در این زمان تمام بلیط‌های قطار به سراسر کشور موجود شده و مسافرین می‌توانند برنامه‌ریزی سفر خود را انجام داده و بلیط قطار به مقصد موردنظر خرید کنند. شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی سوپراپلیکیشن آپ یا مراجعه به اپلیکیشن، از اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار مروبط به پیش‌فروش انواع بلیط‌های قطار باخبر شوید.

روش خرید پیش‌فروش بلیط قطار با سوپراپلیکیشن آپ

برای خرید بلیط قطار پیش‌فروش دی‌ماه لازم است ابتدا از گزینه گردشگری در سوپراپلیکیشن آپ، روی گزینه خرید بلیط قطار کلیک کنید. پس از آن نوع سفر مورد نظر خود را از بین دو گزینه «فقط رفت» و «رفت و برگشت» انتخاب کرده و مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت را مشخص کنید. در ادامه نوع بلیط و تعداد مسافران را مشخص کرده و در صورتی‌که ترجیح می‌دهید کوپه شما دربست باشد، گزینه مربوطه را انتخاب کنید. در آخر دکمه جستجو را کلیک کنید.

پس از انتخاب قطار خود، با کلیک روی دکمه «افزودن مسافر» باید مشخصات مسافران شامل ملیت، کد ملی و تاریخ تولد مسافر را وارد کرده و دکمه استعلام را لمس کنید. اگر اطلاعات صحیح را وارد کرده باشید، کافی‌ست در مرحله تکمیل اطلاعات، بعد از انتخاب مسافر، روی کلید «تایید و افزودن مسافر» کلیک کنید. در صفحه بعدی اگر می‌خواهید برای بیش از یک نفر بلیط قطار بخرید، روی علامت «+» در سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید و اطلاعات مسافران را مطابق با مراحل قبل وارد کنید.

پس از تکمیل لیست مسافران، در مرحله بعد صفحه بررسی اطلاعات نمایش داده می‌شود. در صورتیکه اطلاعات سفر و مسافران مورد تایید شماست، روی دکمه «تایید و پرداخت» کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید از کدتخفیف TR5 برای پیش‌فروش بلیط قطار دی‌ماه در سوپراپلیکیشن آپ استفاده کنید.

در صفحه پرداخت نیز می‌توانید یکی از دو روش پرداخت کارت بانکی و کیف پول را انتخاب کنید. برای پرداخت با کیف پول در صورتی‌که موجودی کیف پول‌تان کافی باشد نیازی به وارد کردن اطلاعات اضافی نخواهید داشت و می‌توانید هزینه بلیط قطار خود را به سرعت پرداخت کنید. در صورت انتخاب روش پرداخت با کارت بانکی، پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی کلید پرداخت با کارت بانکی را بفشارید.

برای مشاهده بلیط‌های خریداری شده می‌توانید در صفحه اول خرید بلیط قطار، از منوی سمت چپ در بالای صفحه و گزینه بلیط‌های من لیست تمام بلیط‌های خریداری شده خود را مشاهده کنید.

برای خرید پیش‌فروش بلیط قطار دی‌ماه سوپراپلیکیشن آپ را نصب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.