احداث باغ بادام در مناطق کوهستانی را به ما بسپارید!

رپرتاژ آگهی: کاشت نهال بادام دیرگل، بهترین و عاقلانه ترین راه برای بهره وری از باغ بادام است. اما این تمام ماجرا نیست؛ اینکه شما نهال بادام را از کجا و با چه خصوصیاتی بخرید نقش زیادی در باردهی و عمر اقتصادی باغ دارد. بنابراین گول شعار ها و تبلیغات وسوسه انگیز را نخورید و با آگاهی کامل نهال بادام را انتخاب و خریداری کنید.

دلایلی برای کاشت نهال بادام دیرگل که شاید ندانید!

اگر همچنان برای خرید نهال بادام دیرگل قانع نشده اید، باید بدانید که این رقم نهال ها در سرمایی که هیچ درخت میوه ای ثمر نمی دهد، باردهی قابل توجهی خواهند داشت. با کاشت نهال بادام دیرگل دیگر نگران این موضوع نیستید که سرمای بهاره کی تمام می شود، یا اینکه شکوفه و گل های درخت در اثر سرما نابود شوند. جالب است بدانید که به طور معمول نهال های بادام چه دیرگل باشند یا نه، عمر اقتصادی بالغ بر ۵۰ سال دارند. یعنی شما در این مدت نیازی به خرید و کاشت مجدد نهال بادام ندارید.

علاوه بر موارد فوق، بادام برداشت شده از درخت نیازی به نگهداری در شرایط ویژه و هزینه زیادی ندارد. صادرات این محصول پرطرفدار نیز مهر تاییدی بر این موضوع است که کاشت نهال بادام،  آغاز یک کسب و کار با درآمد میلیاردی است.

تا چه حد نهال بادام فرانیس، پربار ترین نهال بادام دیرگل را می شناسید؟

حال که دلیل کاشت نهال بادام دیرگل را متوجه شدید، بهتر است با نهال بادام فرانیس، یکی از پربارترین نهال های بادام آشنا شوید. این نهال علاوه بر زودبازده بودن، از سال سوم وارد دوره ثمردهی بالای خود می شود. اگر شرایط اقلیمی مناسب بوده و رسیدگی های باغدار به نهال فرانیس به بهترین شکل ممکن انجام شود، در هر هکتار باغ بادام می توان ۱۵ تا ۲۰ تن بادام برداشت کرد. برای باردهی حداکثری در باغ بادام فرانیس و بارور شدن درختان، بهتر است از ارقام گرده افشان شکوفه و بادام فراستار کلون در فواصل هر ده نهال، یک گرده افشان، استفاده کنید.

نهال بادام فرانیس یک نهال سازگار با مناطق سردسیری و البته خشک است. این نهال ها در فصل زمستان به حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ ساعت سرما نیاز دارند که عمدتا این مقدار در ارتفاعات بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از سطح دریا آزاد تامین می شود.

ویژگی برتر نهال بادام فرانیس این است که در اغلب خاک ها مانند لومی، رسی، آهکی، نیمه شور،آهکی و حتی سنگلاخی قابلیت رشد و ریشه دوانی دارد. از طرفی، ریشه نهال بعد از دو سال تا حدی در عمق خاک فرو می رود، که می تواند از آب های زیر زمینی تغذیه کند؛ بنابراین امکان آبیاری نهال فرانیس به صورت دیمی نیز محیا است.

نهال بادام آذر، نهالی ایرانی که رقیب نهال های بادام خارجی شده است

نهال بادام آذر، نهالی ایرانی که رقیب نهال های بادام خارجی شده است!

نهال بادام آذر یک نهال کاملا ایرانی و سازگار با اقلیم کشورمان است که در اکثر نهالستان های معتبر، پرورش داده و به فروش می رسد. این نهال از نظر باردهی و عمر اقتصادی رقابت زیادی با ارقام خارجی و اصلاح شده دارد. باردهی نهال بادام آذر در هکتار چیزی در حدود 12 تن است. خبر خوب این است که این نهال از سال دوم شروع به باردهی می کند و از سال چهارم می توانید روی درآمد حاصل از برداشت محصول باغ حساب کنید.

نهال بادام آذر، دیرگل بوده و اگر باغتان در منطقه ای سردسیر و حتی معتدل (ارتفاعات بالا تر از ۴۰۰ متر از سطح دریا) قرار دارد، بهتر است کاشت این نهال را در اولویت قرار دهید. برای اینکه از سازگار بودن شرایط آب و هوایی باغ با نهال آذر اطلاعات پیدا کنید، بهتر است از کارشناسان خبره در نهالستان های شناخته شده کمک بگیرید.

با وجود اینکه این نهال در بسیاری از خاک ها رشد و باردهی ویژه ای دارد، اما توصیه می شود، خاک باغ لومی شنی بوده و با کود های حیوانی به جهت تقویت خاک، ترکیب شده باشد. از نظر آبیاری نیز بسته به شرایط محیطی و دمای محیط، مقدار آب مورد نیاز درخت متفاوت است. به طور میانگین در سال اول ده روز یکبار و در سال های بعدی 15 تا ماهی یکبار باغ را آبیاری کنید. هرس درختان باغ نیز می تواند تأثیر بسزایی روی رشد درخت، تقویت شاخه ها و باردهی بیشتر داشته باشد. حین هرس باید دقت کنید که به شاخه های اصلی آسیب وارد نشود. اگر مهارت زیادی در این کار ندارید، باید از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. در نهایت برای اطلاعات بیشتر درباره کاشت نهال بادام آذر می توانید به وب سایت های معتبر مثل رویال نهال و نهال 110 مراجعه کنید.

نهال بادام دیرگل را چگونه و از کجا بخریم؟

نهال بادام دیرگل را چگونه و از کجا بخریم؟

برای خرید نهال بادام دیرگل باید به نهالستان های معتبری که مجوز رسمی از جهاد کشاورزی دارند، مراجعه کنید تا عمر و زمان خود را هدر ندهید. نهالستان شناخته شده رویال نهال با بیش از ۵۰ سال سابقه در امر فروش و پرورش نهال های مختلف، موفق به دریافت مجوز کتبی و رسمی از جهاد کشاورزی شده است. به این معنی که تمامی نهال ها پس از نظارت این نهاد وارد مرحله فروش می شوند. اطمینان حاصل کنید که نهال های عرضه شده در رویال نهال دارای گواهی سلامت بوده و با منصفانه ترین قیمت بازار عرضه می شوند. کارشناسان و مهندسین کشاورزی در این مجموعه هر ساله با تولید نهال های اصلاح شده و مقاوم در برابر حملات آفات و ابتلا به بیماری ها، توانسته اند نقش موثری در رشد و ارتقا صنعت کشاورزی و افزایش درآمد باغداران داشته باشند. این افراد به تمامی خریداران و مشتریان نهالستان، خدمات موثری از جمله آزمایش خاک و نحوه تقویت آن، نوع کود و نحوه کوددهی، نحوه هرس درختان و زمان انجام آن، سمپاشی و غیره را ارائه می دهند.

برای خرید نهال بادام و استعلام از آخرین قیمت نهال بادام دیرگل و نحوه خرید آن بهتر است به سایت royalnahal مراجعه کنید و با کارشناسان ما از طریق شماره تماس های زیر تماس بگیرید‌.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.