برنامه پروازهای تهران دبی

رپرتاژ آگهی: در ادامه با ما همراه باشید چون قرار است در مورد پرواز تهران دبی با شما بگویم تا بتوانید تصمیم درست‌تری برای رزرو هتل دبی و بهره گرفتن از تور دبی تصمیم‌گیری کنید. با ما همراه باشید که بهترین‌ها ازاین‌پس در کمترین زمان در پیش روی شما است.

برنامه پرواز تهران دبی

اگر می‌خواهید با تور دبی به دبی سفر داشته باشید می‌توانید از طریق وب‌سایت علی بابا در کسری از زمان بلیط مدنظر خود را در تایم‌های مشخص‌شده خریداری کنید.

برنامه پرواز از صبح تا ظهر

اگر برنامه‌ریزی خود را برای سفر به دبی کرده‌اید. می‌توانید بلیط خود را صبح تهیه کنید. به این خاطر که سفر در این تایم از زمان و رسیدن به فرودگاه شما در با بار ترافیکی زیادی روبرو نمی‌کند. از سوی دیگر در فرودگاه نیز برای تحویل بار و ارائه مدارک شناسایی خیلی معطل نمی‌شوید. برای این تایم زمانی از ساعت ۷٫۱۵ دقیقه تا ۱۱٫۱۵ بلیط در اختیار شما قرار دارد. ساعت رسیدن به مقصد نیز در بازه زمانی ۹٫۴۵ دقیقه تا ۱۳٫۴۵ دقیقه است که دقیقاً بین تایم صبحانه تا نهار به مقصد می‌رسید. هزینه خرید بلیط نیز بر اساس بلیط های سیستمی و چارتری با پرواز اکونومی متغیر است. رقمی بین ۲۹۰۰ تا ۳۴۰۰ در پیش روی شما برای خرید بلیط قرار دارد.

برنامه پرواز از ظهر تا عصر

اگر شاغل هستید و نیاز است صبح تایمی را در شرکت و اداره به سر ببرید و سپس به فرودگاه مراجعه کنید. بهترین زمان برای شما تایم دوم است که بین ظهر تا عصر خواهد بود. شما در بازه زمانی ۱۵٫۱۵ و ۱۸٫۱۵ می‌توانید به مقصد دبی پرواز داشته باشید. پروازها در این تایم هم به‌صورت چارتری و هم به‌صورت سیستمی در دسترس شما است. تایم رسیدن به مقصد نیز تقریباً سه ساعت است که ۱۸ عصر و ۲۰٫۴۵ دقیقه شما در فرودگاه دبی و در هتل دبی خواهید بود؛ یعنی درست زمان صرف عصرانه و شام شما در امارت دبی هستید. برای این تایم زمانی نیز رنج‌های قیمتی متفاوتی متناسب با نوع بلیطی که خریداری کرده‌اید در پیش روی شما است. ۳۴۰۰ الی ۳۹۰۰ رقم‌های است که برای بلیط رفت به مقصد دبی در تایم عصر در پیش رویتان قرار دارد.

برنامه پرواز از عصر تا شب

کسانی که طرفدار مسافرت در شب و علاقه‌مند به پرواز تهران دبی در تاریکی شب هستند نیز می‌توانند با پروازهای تایم شبانه علی بابا به مقصد دبی سفر داشته باشند. از ساعت ۱۸٫۳ عصر تا ۲۲٫۵۵ دقیقه نیز از فرودگاه ایران به مقصد دبی خرید بلیط در پیش روی شما قرار دارد. شما از طریق وب‌سایت علی بابا می‌توانید بلیط های خود را به‌صورت چارتری و سیستمی خریداری کنید. ساعت رسیدن به مقصد نیز بین بازه زمانی ۲۱٫۲ تا ۳٫۵ دقیقه است. اگر تمایل دارید می‌توانید وعده غذایی سبکی را تا رسیدن به هتل دبی با خود همراه داشته باشید و در طول پرواز نوش جان‌کنید یا اینکه با رسیدن به مقصد به اولین رستوران در کیفیت سری بزنید و شام خود را میل کنید. البته رسیدن در نیمه‌شب مزیت‌های از قبیل حذف ترافیک و نبود شلوغی در فرودگاه را در پیش روی شما قرار می‌دهد که آرامش بیشتری را با سفر شبانه به شما هدیه می‌دهد. هزینه خرید بلیط نیز بین ۸۴۰۰ الی ۳۹۰۰۰ میلیون است.

نکاتی برای پرواز به سمت دبی از مقصد تهران

  • برای خرید بلیط هواپیما پرواز تهران دبی رنج‌های قیمتی متفاوتی بسته به نوع پروازی که انتخاب می‌کنید در پیش روی شما قرار دارد.

  • درصورتی‌که قصد گردشگری در دبی و خرید را دارید به شما توصیه می‌کنیم بلیط خود را به‌صورت رفت‌وبرگشت تهیه کنید تا بار مالی شما با این سبک از خرید قدری کم‌تر شود.

  • میزان باری که اجازه حمل آن به داخل هواپیما کلاس اکونومی که بیشترین و پرطرفدارترین کلاس پروازی به مقصد دبی است چیزی بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است.

  • اگر به دنبال خرید تور دبی هستید به شما توصیه می‌کنیم در اواسط هفته و روزهای غیر تعطیل اقدام به خرید بلیط کنید. همچنین سفر در ماه‌های سرد سال نیز از دیگر سفرهای ارزان‌قیمت به مقصد ترکیه است.

  • خرید بلیط های لحظه آخری نیز برای کسانی که به‌یک‌باره تصمیم به سفر می‌گیرند ایده ال است و برای مقصد تهران به دبی هم به‌شرط نبود ترافیک سفر برای شما مهیا است.

  • شما در صورت منصرف شدن از خرید بلیط دبی می‌توانید آن را مسترد کنید و هزینه آن را بعد از کسر جریمه بسته به تایمی که این مهم را انجام داده‌اید دریافت کنید.

کلام آخر پیرامون برنامه پروازهای تهران دبی

همان‌ طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید برای سفر به دبی تایم‌های متفاوتی در راستای خرید بلیط در پیش رویتان قرار دارد. شما می‌توانید صبح زود که ترافیک و شلوغی در پیش رویتان نیز در بازه زمانی بین ۷ تا ۱۲ ظهر بلیط خود را تهیه کنید. یا اینکه ظهر بین ۱۲ تا ۱۸ عصر این مهم را دنبال کنید. در صورت تمایل به سفرهای شبانه و پرواز در اوج آرامش نیز می‌توانید از ۱۸ تا ۲۳ اقدام به خرید بلیط از سوی وب‌سایت علی بابا کنید. البته برای رزرو هتل دبی و مشاهده قیمت تور دبی نیز می‌توانید از طریق این سایت برگزیده جواب سؤالات خود را جویا شوید. امید است اطلاعات ارائه‌شده در راستای آشنایی شما با پرواز تهران دبی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.