نهال گردو ژنوتیپ 7، تحولی در باغداری و راهی برای افزایش درآمد

رپرتاژ آگهی: طبیعتا مهم ترین امر برای کشاورزان و باغ داران، کاشت بذر و نهال هایی است که ثمره آنها را چند برابر کنند. اگر شما هم از این دسته کشاورزان هستید، حتما باید گردو ژنوتیپ 7 را در نظر بگیرید. میزان باردهی این گردو تقریبا دو برابر نهال های خارجی است. شرکت رویال نهال این محصول را به طور اختصاصی تولید و عرضه می کند و صاحب امتیاز آن در کشور می باشد.

این گردو با ویژگی های بارزی همچون خود گردافشانی، باردهی بالا و درصد مغز بالای 75 درصد، توجه کشاورزان زیادی را به خود جلب کرده است. اگر شما هم به دنبال متحول کردن کسب و کار کشاورزی و باغداری خود هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با خصوصیات این گردو آشنا شوید.

گردو ژنوتیپ 7 چه تفاوتی با سایر گردوها دارد؟

گردو ژنوتیپ 7 به دلیل کیفیت بالای خود، یکی از برترین انواع گردوهای ایرانی به شمار می رود. یکی از خصوصیات بارز آن این می باشد که تحت هیچ گونه اصلاح ژنتیکی قرار نگرفته است. در واقع جهش های ژنتیکی این گردو کاملا طبیعی بوده اند و طی آزمایش های بسیار روی هزاران گردو کشف شده اند.

این ژنوتیپ منتخب به مدت پانزده سال به طور گسترده در باغ مادری رویال نهال مورد آزمایش قرار گرفته و از بین 400 ژنوتیپ برتر گردو، رقم رویال 7 به عنوان بهترین ژنوتیپ شناخته شده است. هم اکنون گردوی ژنوتیپ 7 در انواع مختلفی در دسترس بوده که می توانید به نسبت شرایط کشت و آب و هوای منطقه خود آنها را خریداری کنید.

چرا باید این نوع گردو را خریداری کنیم؟

چرا باید این نوع گردو را خریداری کنیم؟

اگر به دنبال دلایل قانع کننده ای برای خرید این نوع گردو هستید، حتما ویژگی های آن را در زیر مطالعه کنید:

باروری بسیار زیاد

گردو ژنوتیپ 7 یک ژنوتیپ فوق العاده بارور است که 100% باردهی جانبی و گردوهای 5 قلو دارد.

کیفیت مغز

گردو ژنوتیپ 7 دارای کیفیت مغز عالی است. این گردوها ساختاری تخم مرغی شکل دارند و حاوی مغزهای سفید و روشن با اندازه استاندارد هستند. این هسته ها را می توان به راحتی از پوسته چوبی جدا کرد و آنها را برای مصرف یا پردازش بیشتر، به راحتی به کار برد.

وزن و درصد مغز

گردو ژنوتیپ رویال 7 دارای وزن تقریبی 18 گرم در هر گردو است. علاوه بر این، درصد مغز بالایی دارد و 75 درصد از وزن آن را مغز خوراکی تشکیل می دهد. این ویژگی، مقدار قابل توجهی بهره وری از هر گردو را تضمین می کند. علاوه بر این، مغزها دارای محتوای چربی بالایی هستند که به طعم عالی آنها کمک می نماید.

میوه دهی زودرس و فراوان

گردو ژنوتیپ 7 برای کشت متراکم مناسب است و امکان کاشت درختان متعدد در یک منطقه خاص را فراهم می کند. این ژنوتیپ از سال اول شروع به بارور شدن کرده و از سال چهارم به بعد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می شود. ژنوتیپ 7 در مقایسه با انواع ایرانی و خارجی دیگر، به دلیل بازدهی قابل توجه میوه، درآمد چندین برابری ارائه می دهد.

خود گرده افشانی

گردو ژنوتیپ رویال 7 به گرده افشانی نیاز ندارد؛ زیرا گل های نر و ماده به طور همزمان روی یک درخت باز می شوند. این ویژگی ذاتی نیاز به گرده افشان های اضافی را از بین می برد. علاوه بر این، ژنوتیپ تلقیح خوبی از خود نشان می دهد که منجر به حداقل ریزش میوه و  باردهی فوق العاده بالا می شود.

طول عمر و ارزش تجاری

گردو ژنوتیپ 7 دارای ارتفاع کوتاه تر و تاج متوسطی است که بر عمر مفید آن تأثیر مثبت می گذارد. پیش بینی می شود که عمر آن بیش از 100 سال باشد. این قد کوتاهتر باعث افزایش باردهی در مقایسه با درختان بلندتر گردو می شود. در نتیجه، ژنوتیپ رویال 7 به عنوان یک رقم تجاری در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ژنوتیپ در مقایسه با ارقام خارجی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

برای اطمینان از رشد مطلوب و به حداکثر رساندن طول عمر درختان گردو ژنوتیپ 7، ملاحظات خاصی باید در نظر گرفته شوند. این ملاحظات عبارتند از: آبیاری منظم، تکنیک های هرس مناسب، کود دهی به موقع و استفاده از آفت کش ها. با رعایت این شیوه ها، درختان گردو رشد می کنند و محصول باکیفیتی می دهند.

بین گردو پیوندی و بذری کدام یک را خریداری کنم؟

بین گردو پیوندی و بذری کدام یک را خریداری کنم؟

این مدل گردو در دو نوع پیوندی و بذری قابل عرضه است. برای افرادی که در مناطق بسیار سرد کشت می کنند، گونه بذری مناسب تر می باشد؛ زیرا گونه پیوندی نسبت به سرما مقاوم نبوده و از ناحیه پیوند دچار سرما زدگی خواهد شد.

چند نکته برای کاشت بهتر و حداکثر بهره وری از گردو ژنوتیپ 7

هنگام کاشت این نوع، حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • به دلیل استقرار سریع تر نهال در پاییز و ریشه زایی سریع در بهار، بهترین زمان برای کاشت آذر ماه است.

  • این نوع گردو برای مناطق گرم و شرجی مناسب نبوده و نیاز سرمایی دارد.

  • از خاک خیلی سخت و مرطوب برای آن استفاده نکنید.

  • حتما در خاک های غنی آن را کشت کرده و در صورت کمبود مواد معدنی خاک، از کود استفاده کنید. کودهای حیوانی گزینه بهتری هستند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

خرید و قیمت نهال گردو ژنوتیپ 7:

اگر به نهال گردو ژنوتیپ علاقه مند شده اید و قصد دارید که درآمد باغداری خود را چند برابر کنید، می توانید این گونه را هم اکنون از نهالستان رویال نهال خریداری نمایید. همچنین رویال نهال مشاوره های لازم برای کشت و کوددهی را نیز به شما ارائه می دهد تا بتوانید نهایت بهره وری را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویال نهال مراجعه کنید. نهال گردو ژنتیپ ۷ با وجود قیمت مناسب و پایین دارای ویژگی هایی فراتر از حد انتظار شماست.این نهال گردو ۲ ساله را از رویال نهال آرمین قاسمی می توانید با قیمت ۱۲۰ هزار تومان تهیه کنید.جهت مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش خود م توانید همین الان با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت اطلاعات بیشتر در خرید نهال گردو و مشاوره رایگان به سایت نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی به آدرس ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.