مرکز تولید نهال گردو ژنوتیپ 7 را بشناسید

رپرتاژ آگهی: رویال نهال با 30 سال سابقه در زمینه کاشت انواع نهال ها، فعالیت خود را به صورت اختصاصی بر روی کاشت گردو متمرکز کرده است و بیش از 5 هکتار از زمین های خود را به کاشت گردو اختصاص داده است. گردو ژنوتیپ 7 یکی از بهترین گردوهای این نهالستان است که بدون اصلاح ژنتیکی و بر اثر جهش های طبیعی به وجود آمده است.

با خرید گردو ژنوتیپ ۷ از رویال نهال، سرمایه گذاری مطمئن و پایداری را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که تمامی نهال های این نهالستان از جمله گردو ژنوتیپ ۷، با ضمانت بازگشت کالا و گواهی بهداشت و کارت قرنطینه به فروش می رسند.

گردو ژنوتیپ؛ جواهری سبز در باغات شما

گردو ژنوتیپ ۷ از بین ۴۰۰ ژنوتیپ برتر گردو انتخاب شده است و ویژگی های بسیار برجسته تری نسبت به سایر ارقام گردو دارد. درصد مغز این گردو نسبت به سایر ارقام تجاری و خارجی بیشتر است. اگر گردوهای خارجی؛ مانند فرنور و چندلر ۴۵ درصد مغز دارند؛ گردو ژنوتیپ ۷، ۷۵ درصد مغز دارد. طعم این گردو بسیار لذیذ و خوشمزه است که مربوط به درصد چربی بالای آن می شود. هر چه گردو درصد چربی بیشتری داشته باشد، بیشتر مورد توجه صنایع غذایی و دارویی واقع می شود.

این گردو با میزان چربی بالای خود، بهترین گزینه برای روغن گیری است؛ از این رو بسیاری از صاحبان صنایع غذایی و تولید روغن های گیاهی به دنبال آن هستند. مغز این گردو برای تولید انواع کیک، شیرینی، حلوا، دسر و... نیز به کار می رود. با توجه به این موارد، سوددهی گردو ژنوتیپ ۷ تنها به فروش میوه تازه آن ختم نمی شود.

گردو ژنوتیپ ۷ درختی پر برکت است که حتی در زمان پایان عمر خود نیز، سودآوری دارد. چوب درخت گردو از بهترین چوب ها برای تولید مصنوعات چوبی؛ مانند کمد، کابینت و سایر اشیاء دکوری است. با توجه به این امر، هر زمان که عمر درخت پایان یافت، می توانید با فروش چوب آن، درآمد بالایی کسب کنید. اگر وسعت باغ شما زیاد است، در زمان هرس کردن درخت هم می توانید از فروش چوب آن بهره مند شوید.

برگ های پوسیده درخت گردو که در فصل خزان به زمین ریخته می شوند، منبع بسیار خوبی برای تولید کود و غذای دام هستند. اگر بتوانید با یک تولیدکننده کودهای گیاهی وارد مذاکره شوید، می توانید از برگ های درخت گردو ژنوتیپ ۷ نیز درآمد کسب کنید.

نهال گردو ژنوتیپ 7

گردو ژنوتیپ 7 انتخابی هوشمند برای سرمایه گذاری

گردو ژنوتیپ 7 به دلیل ویژگی های ظاهری خود، بسیار بازار پسند است. ظاهر این گردو تخم مرغی شکل و کمی کشیده است و مغزهایی درشت و روشن دارد. وزن این گردو بین 15 تا 16 گرم است که 75 درصد آن را مغزهایی با چربی بالا تشکیل می دهند. نهال گردو ژنوتیپ 7 با باردهی جانبی صددرصد و مغزهای 5 قلو هم شناخته می شود.

کاشت نهال های این رقم از گردو به صورت متراکم است؛ بنابراین می توانید تعداد بیشتری از نهال را در یک محدوده مشخص بکارید. این گردو باردهی خود را از سال اول کاشت آغاز می کند و در سال های چهارم و پنجم به باردهی اقتصادی می رسد. نهال ژنوتیپ 7 بر خلاف سایر ارقام گردو، خود گرده افشان است و به دلیل دیرگل بودن، مقاومت بسیار بالایی به سرمای بهاره دارد.

این نهال از جمله نهال های پایه کوتاه است و باردهی بیشتری نسبت به درختان پایه بلند دارد. طول عمر اقتصادی این درخت تا 100 سال پیش بینی شده است؛ یعنی با یک بار خرید نهال می توانید تا آخر عمر از آن باردهی اقتصادی با همان کیفیت اولیه را داشته باشید. اگر شرایط بهتری برای رشد آن فراهم کنید، می توانید طول عمر درخت را افزایش دهید.

گردو ژنوتیپ 7 در برابر بزرگ ترین تهدید درختان گردو؛ یعنی کرم خراط مقاوم است. مقاومت بسیار بالا به بیماری بلایت و شانکرهای باکتریایی از دیگر ویژگی های این درخت است. فراموش نکنید که اگر بخواهید از باردهی فوق العاده درختان گردو بهره مند شوید، باید الگوی استاندارد تراکم کشت را رعایت کنید و دست از روش های قدیمی برای کاشت نهال بردارید.

رویال نهال اولین و بزرگ ترین تولیدکننده نهال گردو ژنوتیپ 7 در ایران

نهالستان رویال نهال به مدیریت مهندس آرمین قاسمی بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور و و بزرگ ترین توزیع کننده نهال اختصاصی در آذربایجان برای احداث باغات و فضای سبز است که به صورت اختصاصی بر کاشت گردو فعالیت می کند. تمامی نهال های این نهالستان مطابق با استانداردهای جهاد کشاورزی و با بالاترین کیفیت و از ارقام اصلاح شده تجاری هستند. داشتن گواهی بهداشت و شناسنامه تولید از جهاد کشاورزی از مهم ترین ویژگی های نهال های تولیدی رویال نهال است.

خدمات رویال نهال

مهندسان رویال نهال با بررسی های دقیق اقلیم و خاک منطقه شما، مناسب ترین گزینه را جهت احداث باغ مدرن و تجاری به شما پیشنهاد می دهند تا باغداری اقتصادی را تجربه کنید و در این زمینه به ثروت های میلیونی و حتی میلیاردی دست پیدا کنید. سالانه 5 هکتار از زمین های این نهالستان زیر کشت انواع گردوهای پیوندی و غیر پیوندی قرار دارد که با قیمت بسیار مناسبی در اختیاران باغداران عزیز قرار می گیرند.

گردو ژنوتیپ 7 یکی از برترین نهال های این نهالستان است که با همکاری و نظارت کادر مجرب جهاد کشاورزی در سال ۱۳۸۲ تولید و به ثبت رسیده است. شما باغداران عزیز می‌توانید خرید نهال مورد نیاز خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از رویال نهال داشته باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان رویال نهال بهره مند شوید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.