فروش ویژه نهالستان: خرید نهال گردو چندلر و فرنور پیوندی «۱۵۰ هزار تومان»

رپرتاژ آگهی: این آگهی نامه با هدف بررسی و تبیین فرصت‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری در تولید میوه گردو ارائه می‌شود. اگرچه تولید میوه گردو نسبت به بسیاری از محصولات کشاورزی دیگر طول زمان زیادی برای رشد نیاز دارد، اما سودآوری و پتانسیل بازدهی بالای آن از جمله عواملی هستند که سرمایه‌گذاران را به سمت این صنعت جذب می‌کنند. از نهال‌های گردوی پیوندی پربار و پرسود می‌توان به نهاد گردو چندلر و فرنور اشاره کرد، در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر این درختان و درآمد باغ گردو را بررسی کنیم.

ویژگی مهم نهال گردو فرنور پیوندی 

نهال گردو فرنور اصالت فرانسوی دارد، درخت فرنور گردوهای گرد، درشت و سنگین وزن تولید می‌کند که پوسته آنها کاغذی بوده و به راحتی از مغز جدا می‌شود. درخت فرنور پایه کوتاه بوده و فاصله‌ای که برای کاشت آن در نظر می‌گیرد ۶ در ۶ متر است. بنابراین در یک هکتار زمین شما می‌توانید ۲۸۰ اصله نهال گردو را کاشت کنید. همین امر باعث می‌شود تا تناژ تولید میوه گردو در یک هکتار زمین افزایش چشمگیری داشته و بین ۸ تا ۱۰ تن باشد. محدودیت ارتفاعی نهاد گردو فردو ۰ تا ۳۰۰۰ متر است البته اگر به صورت پیوندی تکثیر شده باشد. برای کاشت نهال گردو فرنور، خاک باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که برای رشد و توسعه سلامتی گیاه ضروری است. برخی از ویژگی‌های حیاتی خاک برای کاشت گردو فرنور عبارتند از:

  • pH مناسب: خاک برای کاشت گردو فرنور دارای pH میانه (حدود 6-7) باشد. اگر pH خاک خیلی اسیدی یا قلیایی باشد، ممکن است رشد گیاه را مختل کند.

  • خاک غنی از مواد مغذی: خاک باید دارای مقادیر مناسبی از مواد مغذی اصلی مانند نیتروژن، فسفر و پتاسیم باشد تا گیاه بتواند به خوبی رشد کند.

  • خاک خوب زهکشی شده: به زهکشی زمین زراعی توجه کنید. تا آب به خوبی جذب شود و از بین برود و ریشه‌ها آسیب نبینند.

  • خاک خرد شده و حاوی مواد آلی: استفاده از خاک خرد شده و حاوی مواد آلی می‌تواند به بهبود ساختار خاک و افزایش تولید محصول کمک کند.

ویژگی مهم نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر اصالت آمریکایی دارد این درخت در محدوده ۷۰۰ الی ۱۷۰۰ متر رشد ایده آلی از خود نشان می‌دهد. میوه‌های چندلر درشت، روغنی و دارای پوسته کاغذی است. فاصله‌ای که برای کاشت آن در نظر می‌گیرند ۶ متر بوده و در یک هکتار زمین می‌توان ۲۸۰ اصله نهال چندلر پیوندی کاشت. میزان باردهی این درخت در یک هکتار ۸ تا ۹ تن گزارش داده‌اند برای مناطق معتدل و معتدل سردسیری و کوهپایه‌ای مناسب است. از نظر کارشناسان نهالستان مشهد، کشاورزان برای رشد بهتر نهال گردو چندلر بهتر است با شرایط کود دهی آن آشنا باشند. در ادامه به برخی از کودهای مورد نیاز درخت چندلر و روش‌های کلی برای استفاده از آنها اشاره می‌کنم:

  • کودهای ازته: کود ازته از منابع طبیعی و آلی تولید شده و برای رشد درخت مناسب است.

  • کودهای فسفره: برای تامین نیازهای فسفری درختان، می‌توانید از کودهای فسفره مانند سوپر فسفات، فسفات تریپل، یا کودهای حاوی فسفر از منابع طبیعی استفاده کنید.

  • کودهای پتاسیم: استفاده از کودهای حاوی پتاسیم مانند سولفات پتاسیم یا کودهای پتاسیمی طبیعی می‌تواند به بهبود رشد و باردهی درخت گردو کمک کند.

ارائه طرح توجیهی برای باغ گردو فرنور پیوندی و چندلر پیوندی

کارشناسان نهالستان پالیز طرح توجیهی برای باغ گردو فرنور پیوندی و چندلر پیوندی در چندین بخش مختلف شامل اطلاعات مربوط به زمین، هزینه‌ها، درآمد، بازاریابی و ... می‌شود. در ادامه به چند گام کلیدی برای ارائه یک طرح توجیهی باغ گردو اشاره می‌کنم:

  1. توضیح مختصر در مورد طرح: این بخش شامل مقدمه‌ای کوتاه در مورد اهداف و اهمیت طرح باغ گردو، زمینه‌های تحقیق و توسعه، و اهداف اقتصادی و اجتماعی طرح است.

  2. توضیحات در مورد محصول: شامل توضیحاتی در مورد ویژگی‌های محصول گردو، بازار هدف، تقاضا، قیمت و پتانسیل بازار است.

  3. مطالعه‌ی بازار: تحلیل دقیقی از بازار محصول گردو از جمله تقاضا، عرضه، رقبا، قیمت‌ها، صادرات و واردات، وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده را باید انجام دهید.

  4. توضیحات در مورد زمین و تاسیسات: در این بخش به توضیحاتی در مورد مساحت زمین، خاک و شرایط محیطی، سیستم آبیاری، نوع خاک، اقلیم و ... پرداخته می‌شود.

  5. برنامه تولیدی: شامل برنامه‌ریزی تولید محصول گردو بر اساس نیازهای بازار و ظرفیت تولید زمین است.

  6. مطالعه هزینه‌ها: شامل تمامی هزینه‌های مرتبط با تأسیسات، اجاره زمین، خرید بذر و نهال، هزینه‌های نگهداری و دیگر هزینه‌های احتمالی است.

  7. درآمد و سودآوری مورد انتظار: ارزشگذاری درآمد و هزینه‌ها به منظور محاسبه سودآوری مورد انتظار این طرح باغ گردو.

  8. تحلیل ریسک: تحلیلی از مواردی مانند شرایط آب و هوایی، بحران‌های احتمالی، مسائل فنی و ... برای ارزیابی ریسک‌های مرتبط با این طرح.

  9. نیازمندی‌های مالی: شامل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری اولیه و سرمایه‌گذاری‌های دوره‌ای برای راه‌اندازی و ادامه‌ی کار این طرح است.

  10. نتیجه‌گیری و توصیه: در این بخش به نتیجه‌گیری از تحلیل‌ها و توصیه‌هایی برای ادامه یا اصلاح طرح پرداخته می‌شود.

فروش ویژه نهالستان: نهال گردو چندلر و فرنور پیوندی ۱۵۰ هزار تومان

خوشبختانه نهالستان پالیز که جزو مراکز معتبر و شناخته شده در کشور بوده و نزدیک به یک قرن سابقه در تکثیر و فروش نهال گردو دارد، همچنین مجوز رسمی خود را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرده است در یک اقدام بی‌سابقه نهال گردو چندلر و نهال گردو پیوندی را با تخفیف ویژه‌ای و با قیمت ۱۵۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رساند. از شرایط رندم فروش زمستانی نهال گردو باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی نهال‌ها دارای لیبل رسمی از وزارت جهاد کشاورزی و کارت گارانتی ۲ ساله است.

  • تمامی کشاورزان بعد از خرید نهال از مشاوره رایگان مادام العمر بهره خواهند برد.

  • حداقل خرید ۱۰۰ اصل نهال و فرصت خرید تا ۲۰ اسفند ماه است.

کلام آخر

یکی از دلایل اصلی محبوبیت تولید میوه گردو، پرورش راحت درختان گردو و حاصلخیزی طبیعی باغ‌های گردو است. درختان گردو به صورت خودرو رشد کرده و  نیاز کمی به مراقبت و نگهداری داشته و معمولاً پس از چند سال، شروع به تولید محصول می‌کنند. علاوه بر این، تولید میوه گردو از لحاظ اقتصادی نیز مزیت‌های قابل توجهی دارد. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و افزایش نیاز به مواد غذایی سالم و مغذی، سرمایه‌گذاری در تولید میوه گردو می‌تواند به عنوان یک فرصت استثنایی در صنعت کشاورزی در نظر گرفته شود. هر باغداری به راحتی می‌تواند از باغ گردو نگهداری و مراقبت کند. اگر خرید نهال گردو، نهال شلیل،‌ نهال بادام را از نهالستان معتبر انجام داده از کیفیت نهاد گردو مطمئن باشید شما جزو کارآفرینانی خواهید بود که نه تنها درآمد میلیاردی برای خود داشته بلکه باعث اشتغال زایی برای چندنفر خواهید شد.

وب سایت:  bartarnahal

تماس با پالیز نهال:

09144501003 – 09144501007

09144501008 – 09144501009

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.