خرید نهال گردو کانادایی تیپ 9 فقط با 80 هزار تومان!

رپرتاژ آگهی: تنها تولید کننده نهال گردو ژنوتیپ برتر تیپ 9 با نژاد کانادایی فقط ارغوان نهال بوده وپایین ترین قیمت را هم این شرکت ارائه می دهد. ولی چگونه ممکن هست همین نژاد در یک فروشنده ارزانتر از خود تولید کننده باشد؟!

بله درست حدس زدید این کار کاملا غیر ممکن هست مگر اینکه فروشنده ای به قصد فروش بیشتر و سود جیب خود از نام گردو ژنوتیپ برتر تیپ 9 ارغوان نهال سو استفاده کند و با قیمنی ارزان ارائه دهد. تنها کاری که لازم هست انجام دهد انتشار تبلیغات با رنگ و لعاب بیشتر نهال های به درد نخور با نام ژنوتیپ برتر تیپ 9 می باشد. این نهال هایی که به اسم تیپ 9 با قیمتی 80 هزار تومانی ارائه میدهند همان نهال هایی هست که در نهالستان های بزرگی مثل ارغوان نهال بعنوان زباله از بین نهال های با کیفیت جدا شده و بیرون انداخته می شوند.

فریب قیمت ارزان را نخورید

قبل از بررسی این موضوع شما را با نحوه تولید نهال گردو ژنوتیپ کانادایی ارغوان تیپ 9 آشنا می کنم. این نهال تنها یک تولید کننده دارد آن هم نهالستان ارغوان نهال می باشد. بجز تیپ 9 بقیه رقم ها ازجمله تیپ7 و تیپ4 و غیره بصورت کاملا ارزان در نهالستان های دیگر نولید می شود چرا که تولید این رقم ها بصورت بذری بوده و اصلاحات خاصی روی آنها انجام نمی شود. تولید تیپ 9 علاوه براینکه اصلاحان هزینه بری را طی میکند این نژاد از کشور کانادا به نهالستان ارغوان نهال وارد می شود و در این نهالستان اصلاحات روی این نهال انجام میشود و طی چندین مرحله تولید می شود. بعد از تولید به هر دلیلی نهال هایی ضعیف بنابه دلایل عدم دسترسی به نور کافی و یا آب کافی که در بین نهال های پر ریشه و بزرگ دیده می شود همه آن نهال ها بیرون ریخته می شوند. متاسفانه یک سری افراد این نهال ها را به اسم نهال با کیفیت با قیمت 80 هزار تومان به فروش میگذارند. به همین دلیل هرگز فریب قیمت های ارزان را نخورید. این یک موضوع محالی هست که قیمت تولید کننده نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 9 از واسطه ها گرانتر باشد.

قیمت گذاری نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 چگونه می باشد؟

یکی از مهمترین بخش نهالستان ارغوان نهال قیمت گذاری نهال می باشد. مخصوصا روی نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 که صاحب نام این نهال ارغوان نهال می باشد تمرکز زیادی انجام می شود. هیئت مدیره نهالستان ارغوان نهال با در نظر گرفتن تمام شرایط موجود از جمله گرانی های بازار و تورم در اقتصاد کشور و وضعیت بازار امروزی در تلاش هست پایین ترین قیمت ممکن را بر روی نهال گردو اعمال کند موضوع بسیار مهم این هست که نهالستان ارغوان نهال پشتیبان شما بعد از فروش این نهال خواهد بود. علاوه براینکه با کمترین و ناچیزترین سود این نهال به دست مشتری می رسد ، ضمانت و پشتیبانی نهالستان معتبر و صاحب نامی مثل ارغوان نهال سالها نهال های باغ شما را بیمه خواهد کرد. با یک جمله این موضوع را تمام میکنم ؛ خرید نهال گردو با قیمت پایین یعنی آسیب زدن به باغ و یک سال زحمت و عمرتان هست و خرید از نهالستان معتبر ارغوان نهال (پدر گردوی ایران ) با قیمت واقعی ، سرمایه گذاری موفق و در نتیجه سود دهی عالی باغتان هست.

آخرین مهلت خرید و کاشت نهال گردو

از آنجا که نهالستان ارغوان نهال سالها شناخته شده هست و معرفی باغداران به یکدیگر باعث شده هست خرید نهال گردو در سال جاری از ارغوان نهال بیش از سال های قبل اتفاق بیفتد همین عامل باعث شده نهال های مرغوب گردوی ارغوان نهال رو به اتمام باشد. پس تا فرصت هست هرچه سریعتر اقدام به تهیه نهال های گردوی مورد نیاز باغتان کنید. با وجود تولید بسیار بالای نهال گردو در سال 1402 بدلیل سفارشات قبلی ، باز هم تعداد موجودی نهال گردو با سفارشات بالا ممکن هست تا قبل از عید بطور کامل تمام شود. در تصویر زیر کیفیت ریشه و ضخامت نهال های گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 را می توانید مشاهده کنید.

بررسی مزایای کاشت نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ9 (نژاد کانادایی)

کاشت نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ ۹ در سال‌های اخیر به دلیل مزایای بسیاری که دارد، با استقبال بیشتری مواجه شده است. این گردو، یکی از محصولات مهم از درختان میوه است که به دلیل خواص غذایی و درمانی بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از مزایای اصلی کاشت این نهال، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی سخت است. این نهال گردو قادر است در شرایط خشکی و کم آبی به خوبی رشد کند و محصول با کیفیتی تولید کند. این ویژگی بسیار مهم است در واقع در مناطقی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند، کاشت این گردو می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. این نهال دارای رشد سریعی است؛ به این معنی که در مدت زمان کوتاهی، نهال‌های گردو می‌توانند به اندازه‌ی قابل توجهی رشد کنند و درختانی بزرگ و قوی تولید کنند. این یک ویژگی مهم برای کشاورزان است، زیرا می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به محصولات خود دست یابند و سود بیشتری کسب کنند.

علاوه بر این، گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ ۹ دارای مقاومت بالا در برابر بیماری‌ها و آفات است. این امر به این معنی است که نیاز به استفاده از سموم و کودهای شیمیایی را کاهش می‌دهد و در نتیجه، محصولات تولید شده ارگانیک‌تر خواهند بود. این ویژگی بسیار مهم است زیرا امروزه تمایل به مصرف محصولات ارگانیک و سالم بیشتر شده است.

سخن آخر

نهالستان ارغوان نهال با مدیریت مهندس رسول بابایی، با تجربه ای نزدیک به 38 سال، امروز تبدیل به یکی از نهالستان های بزرگ کشوری شده است. این نهالستان با مجوزهای جهاد کشاورزی و بهداشت، نهالی با کیفیت و سالم ارائه می کند. مشتریان و باغداران عزیز در صورت نیاز به هر گونه مشاوره، می توانند با شماره ثبت شده در پایین صفحه یا مراجعه به لینک سایت ارغوان نهال، با ما در ارتباط باشند. لازم به ذکر است تمام نهال ها با ضمانت کیفیت و سلامت و در سریعترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهند شد. مهم هست بدانید قیمت نهال گردو در نهالستان ارغوان نهال بدلیل حذف واسطه ها مناسب بوده و نهال ها با اصالت و کیفیت واقعی ارائه می شوند یعنی به جای تیپ 9 با قیمت 130 هزار ، گردو تویسرکان 80 هزاری یا نهال ریز ارائه نمیشود.

مدیریت نهالستان: 09141836535

Nahalarghavan

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.