فروش  ویژه نهال گردو پیوندی  لیبل دار در  نهالستان نمونه کشوری

رپرتاژ آگهی: البته شما در حال حاضر متوجه این زیان نخواهید بود مگر بعد از گذشت چند سال که تازه پی به انتخاب اشتباه در زمان خرید گردو خواهید برد. به همین خاطر است که خرید نهال لیبل دار و مطمئن را توصیه می کنیم. نهالی که از اصالت آن مطمئن هستید و می دانید که در منطقه شما به خوبی جواب می دهد. وجود لیبل سلامت نهال ها را هم تضمین می کند و دیگر هیچ نگرانی از کاشت نهال گردو نخواهید داشت.

حواستان را هم خوب جمع کنید! نباید بی گدار به آب بزنید به سراغ یک نهالستان معتبر و باتجربه بروید که توانسته در طول سال های فعالیت خود رضایت باغداران زیادی را کسب کند. رویال نهال بزرگ ترین و معتبرترین مرکز رسمی فروش نهال لیبل دار در ایران است که همیشه حامی کشاورزان و باغداران در سراسر کشور می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین و حضوری خرید خود را از این مجموعه بزرگ انجام دهید. البته باید انتظار تنوع بالای محصولات را هم داشته باشید که حسابی شما را سردرگم می کند. تنوع گردوهای رویال نهال بسیار بیشتر از حد تصور شما است و با یک مشاوره حرفه ای از کارشناسان رویال نهال است که می توانید انتخابی سودآور و مطمئن داشته باشید. اگر به دنبال رقم های اقتصادی و متفاوت هستید، ما خرید نهال های گردو زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

با خرید گردو زنوتیپ تیپ ۷ رویال نهال به یک باره پولدار شوید

یکی از بهترین ارقام گردو که تحمل سرما زیاد را دارد و تا ارتفاع ۳۵۰۰ متر از سطح دریا را جواب می دهد، گردوهای ژنوتیپ ۷ است که می توانید نوع بذری و پیوندی آن را از رویال نهال خریداری کنید. این نهال انحصاری برای مجموعه رویال نهال بوده و نهال ها مستقیم از باغ مادری به باغات شما ارسال می شود. ژنوتیپ ۷ اصالت ایرانی دارد و جزو ارقام درشت است که بعد از باردهی حسابی باغداران را به وجد می اورد چرا که به صورت خوشه ای بوده و پوست کاغذی است. یک رقم کاملا تجاری که مخاطبان زیادی هم در بازار دارد و می توانید از فروش و برداشت بار آن به سود کلان برسید.

نهال گردو ژنوتیپ 7

گردو پکان، نهالی با اراده زیر افتاب سوزان

بسیاری از افراد فکر می کنند چون در منطقه گرمسیر و خشک هستند دیگر نمی توانند گردو کشت کنند و از فروش محصول آن به درآمد برسند. گردو همان الماس قهوه ای کشاورزان است که اگر بتوانید به خوبی آن را پرورش دهید سود زیادی برایتان خواهد داشت. گردو پکان تحمل گرمای بالای 45 درجه سانتی گراد را هم دارد و از این رو یک انتخاب فوق العاده برای کشاورزان در مناطق مرکزی و جنوبی کشورمان است که طاقت گرمای افتاب سوزان تابستان را دارد و دچار افتاب سوختگی نمی شود. فراموش نکنید که با رویال نهال هیچ محدودیت مکانی برای درامد نخواهید داشت و می توانید بهترین رقم گردو را متناسب با منطقه خودتان انتخاب کنید.

گردو فرنور، نهالی فرانسوی و پولساز در دل ایران

یکی دیگر از بهترین ارقام گردو که ارزش اقتصادی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت، گردو فرنور است. این گردو اصالت فرانسوی دارد و یک رقم تجاری شناخته می شود چرا که در برابر سرما بهاره تا حدی مقاوم است و می توانید برای ارتفاعات کمتر از 1300 متر از سطح دریا آن را کشت کنید. این نهال تناژ باردهی بالایی دارد و به صورت پیوندی است که دچار تفرق صفات نمی شود. از این رو خرید ان می تواند خاطر شما را از بابت برداشت محصول بالا از باغتان راحت کند. نگهداری و پرورش آن هم بسیار اسان بوده و نگرانی برایتان نخواهد داشت.

ممنوعه های کاشت نهال گردو ژنوتیپ

گردو چندلر، مناسب برای مناطق کوهستانی

یکی دیگر از بهترین رقم های گردو که می تواند انتخابی خاص و درجه یک برای شما باشد، گردوهای چندلر است. این رقم از گردو هم به صورت پیوندی بوده و باردهی بالایی دارد که سبب می شود میزان بار بیشتری در یک هکتار برداشت کنید و به سود بالا برسید. این رقم از گردوها تا ارتفاع 1600 متر از سطح دریا را هم تحمل می کنند. بیشتر رد مناطق کوهستانی و زمین هایی که در فصل زمستان پوشیده از برف هستند پرورش داده می شوند. این نهال اصالتا به کشور امریکا باز می گردد و در کانادا هم پرورش ان بسایر رونق دارد اما به دلیل سازگاری بالایی که در اکثر مناطق ایران هم دارد امروزه در کشور ما هم جزو ارقام اقتصادی گردو شناخته می شود و توانسته حسابی به شهرت برسد.

کدام یک از نهال های معرفی شده طول عمر اقتصادی بیشتری دارد؟

تمامی نهال های گردو معرفی شده می توانند باران پول را به سر شما سرازیر کنند چرا که در بازار با قیمت بالایی به فروش می رسند و مخاطبان زیادی هم دارند. از این رو نگران کسب سود از فروش نخواهید بود. جدای از آن در برابر بیماری ها هم بسیار مقاوم هستند. اگر بتوانید به درستی نهال گردوهای معرفی شده را متناسب با شرایط آب و هوایی خودتان انتخاب کنید، بی شک باردهی خارق العاده ای خواهند داشت. هرچه نگهداری شما بیشتر باشد طول عمر اقتصادی ان هم بیشتر خواهد بود. منظور از نگهداری اب دادن به موقع به نهال ها و درختان گردو، کوددهی مناسب و اصولی، سم پاشی، هرس به موقع و... است. اگر این اقدامات را به درستی انجام دهید نهال های گردو حداقل 80 سال عمر خواهند داشت. این نهال ها به صورت پایه کوتاه هستند و برخلاف گردوهای قدیمی رشد قدی زیادی ندارند و سر به فلک نمی کشند. می توانید برداشت راحتی هم داشته باشید و با کم ترین هزینه برای برداشت محصول به بالاترین سود برسید. این همان وعده پولساز رویال نهال برای شما است که می توانید برای استعلام قیمت و خرید گردوها با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

خرید نهال گردو از نهالستان برتر کشور:

رویال نهال یکی از بزرگ ترین نهالستان ها در غرب کشور است که به صورت تخصصی بر روی نهال گردو فعالیت دارد و بهترین ارقام تجاری گردو را تولید و روانه بازار می کند. موفقیت در زمینه باغداری زمانی حاصل می شود که نهال هایی اصیل، باکیفیت و دارای گواهی سلامت را خریداری کنید؛ شرایطی که رویال نهال برای باغداران عزیز فراهم کرده است.

شما عزیزان می توانید همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و علاوه بر خرید نهال گردو مناسب برای منطقه خود، از مشاوره رایگان در خصوص شرایط کاشت نهال ها بهره مند شوید. نهال های رویال نهال با قیمت های فوق العاده ارزان عرضه شده اند و سودآوری بالایی برای باغداران به همراه دارند.

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۹۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت NAHAL۱۱۰.IR  مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.