فروش ویژه گردو کانادایی به قیمت 80 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: برای استفاده از این تخفیف ویژه زیاد فرصت ندارید، زیرا اگر در فصل زمستان موفق به خرید و کاشت این نهال شوید، در تابستان می توانید محصولات نوبرانه خود را برداشت کنید. از طرفی این تخفیف تنها تا پایان فصل زمستان است و بعد از آن تمدید نمی شود. پس همین الان گوشی تلفن خود را بردارید و برای خرید با کارشناسان فروش رویال نهال تماس بگیرید.

عملکرد فوق العاده گردو کانادایی شما را شگفت زده می کند

گردوهایی که گردو کانادایی تولید می کنند، ۱۶ گرم وزن دارند و بسیار درشت و مرغوب هستند. طعم این گردو فوق العاده است و زیر زبان می ماند؛ به همین دلیل مشتری های این نوع گردو، با یک بار خرید آن، مشتری ثابت شما می شوند. خواص منحصر به فرد گردو کانادایی برای تمام محققان روشن شده است؛ به همین دلیل مصرف روزانه آن را به تمام افراد توصیه می کنند.

این گردو برای اولین بار در کشور کانادا یافت شد؛ اما امروزه به نهال شاخص مناطق سردسیر کشور ما تبدیل شده است. هیچ عجیب نیست که با کاشت این گردو در مناطق سردسیر در هکتار ۶۰۰ میلیون تومان سود کنید. البته این امر تا حد زیادی به شرایط مراقبت و رسیدگی از نهال بستگی دارد. اگر تمام شرایط را برای رشد و باردهی نهال گردو کانادایی آماده کنید، هر اصله از این نهال ۵۰ کیلوگرم محصول ناب و مشتری پسند تولید خواهد کرد.

کارشناسان رویال نهال با بررسی دقیق فاصله مناسب این نهال ها از یکدیگر به این نتیجه رسیده اند که می توان در هر هکتار از زمین، ۱۲۵۰ اصله نهال گردو کانادایی را کاشت. حال این تعداد را در ۵۰ ضرب کرده تا میزان محصولی که می توانید از یک هکتار باغ به دست آورید، محاسبه شود. با یک ضرب ساده دیگر هم (ضرب میزان محصول به دست آمده در قیمت روز گردو در بازار) می توانید سودآوری باغ را در هر هکتار به دست آورید.

یک بار سرمایه گذاری؛ یک عمر بهره برداری

یک بار سرمایه گذاری؛ یک عمر بهره برداری

در میان تمام نهال های مثمر، نهال های گردو تنها نهال هایی هستند که باردهی اقتصادی آن ها تا 80 سال است. سایر ارقام نهال بعد از چند سال باردهی نیاز به تعویض دارند، اما این امر در خصوص نهال های گردو؛ مخصوصاً گردو کانادایی صدق نمی کند. این گردو در بهترین شرایط کاشت بین 90 تا 100 سال عمر می کند که از این زمان 80 سال آن مربوط به بهره برداری اقتصادی از آن است. درخت گردو کانادایی، درخت بلندی نیست و از جمله ارقام پایه کوتاه محسوب می شود. حداکثر ارتفاع این نهال 10 متر است که این امر سبب افزایش باردهی نهال شده و برداشت محصول از آن را آسان می کند.

بعد از این زمان هم می توانید با فروش چوب گردو کانادایی صاحب سرمایه ای هنگفت شوید. احتمالا شما هم زمانی که برای خرید مصنوعات چوبی به فروشگاه های مربوطه مراجعه کرده اید، شاهد این امر بوده اید که باکیفیت ترین محصولات آن ها از چوب گردو ساخته شده است. چوب گردو کانادایی از مرغوب ترین چوب ها برای تولید مصنوعات چوبی است و سازندگان این محصولات حاضر هستند مبالغ هنگفتی برای به دست آوردن آن پرداخت کنند؛ بنابراین می توانید از قطع درختان گردو کانادایی هم پول به دست آورید.

اگر حوصله رسیدگی به نهال را ندارید، قید ثروتمند شدن با این نهال را بزنید

اگر حوصله رسیدگی به نهال را ندارید، قید ثروتمند شدن با این نهال را بزنید

نهال گردو کانادایی شرایط رشد متفاوت تری نسبت به سایر نهال های گردو دارد. فراموش نکنید که اگر می خواهید به بهره اقتصادی بالا برسید، باید تمام نکات مهم در زمان کاشت را رعایت کنید. اولین نکته مهم برای کاشت این گردو، توجه به نیاز تغذیه ای نهال است. اگر بعد از کاشت نهال را به حال خودش رها کنید، به باردهی اقتصادی نمی رسد. شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان رویال نهال، کود مناسب برای رشد این نهال را جویا شوید.

نیاز آبی این نهال نیز چندان  بالا نیست؛ اما فکر کاشتن آن به صورت دیم را از سر خود بیرون کنید؛ چون اگر نهال را به موقع آبیاری نکنید، نمی توانید بهره چندانی از آن انتظار داشته باشید. این گردو خاص مناطق معتدل و سردسیر است و در مناطق گرمسیر باردهی چشمگیری ندارد. آخرین نکته ای که باید برای کاشت گردو کانادایی در نظر داشته باشید، هرس کردن دوره ای نهال است که تأثیر فوق العاده ای در باردهی درخت دارد.

XgoPR89yP2kr

اگر گردو کانادایی را گران تر از 80 تومن بخرید، کلاه سرتان رفته است

همیشه قیمت بالای یک نهال نشان دهنده کیفیت آن نیست. برای اطمینان از کیفیت نهال باید به موارد دیگری از جمله داشتن شناسنامه و لیبل برای نهال توجه کنید. اگر نهال های مورد نیاز خود را بهترین و بزرگ ترین نهالستان های کشور بخرید که دارای مجوز از جهاد کشاورزی هستند، می توانید اطمینان کافی از کیفیت نهال و سالم بودن آن را داشته باشید.

نهالستان رویال نهال با 30 سال تجربه در زمینه کاشت نهال گردو، تمامی ارقام تجاری گردو را با قیمت های ویژه برای باغداران عزیز عرضه کرده است. حمایت از باغداران و توسعه باغداری در کشور از جمله مهم ترین اهداف رویال نهال است. نهال گردو کانادایی در بازار آزاد بالای 100 هزار تومان قیمت دارد، اما در رویال نهال تنها با قیمت 80 هزار تومان عرضه شده است.

خرید این نهال را می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن نهال ها را تحویل گرفته و برای کاشت به زمین منتقل کنید. اگر هر سؤال یا ابهامی در این زمینه دارید، می توانید بدون فوت وقت با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

09201811520

09301811520

09981811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر از سایت نهالستان به آدرس ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.