هزینه فیلر بینی

 رپرتاژ آگهی: دکترتو کلینیک بهترین نوع این خدمات را در اختیار دوست‌داران این عمل قرار می‌دهد و در این زمینه، معرف ارائه‌دهندگانی معتبر و کارآمد است. عمل فیلر بینی زمان‌بر نیست و می‌تواند ظرف ۱۵ دقیقه، یک بینی زیبا و خوش‌فرم، تحویل‌تان دهد. شاید بتوان این‌طور هم تصور کرد که فیلر برای اصلاح بینی بسیار بهتر از انجام عمل‌های زیبایی است، چراکه فعالیتی غیر‌تهاجمی محسوب می‌شود و خطرات و آسیب‌های عمل جراحی را ندارد. در ادامه به بررسی بیشتر این اقدام برای فرم دادن به بینی و هزینه فیلر بینی خواهیم پرداخت.

قیمت آنزیم بینی

قیمت آنزیم بینی بستگی به نوع‌، برند و مقداری دارد که برای مراجعه‌کننده استفاده می‌شود. ازآن‌جایی‌که انجام فیلر بینی یک عمل سرپایی است و در بازه زمانی کمی صورت می‌گیرد، می‌توان گفت از قیمت‌های نسبتا خوبی هم برخوردار است. در بسیاری از مواقع که تزریق فیلر برای مراجعه‌کننده‌ها آلرژی دارد، اگر تعداد جلسات بیشتر باشد، می‌تواند روی هزینه‌ها هم تاثیر زیادی داشته باشد.

تزریق آنزیم بینی یکی از جدیدترین تکنیک‌هایی است که برای رفع نواقص، قوز، برجستگی‌های بینی و عدم تقارن ۲ طرف بینی و افتادگی انجام می‌گیرد. در واقع این آنزیم نوعی پروتئین محسوب می‌شود که می‌توانید بدون جراحی، بسیاری از مشکلات بینی خود را برطرف کنید. هزینه‌های انجام این کار به تعداد جلسات و نوع خدمات ارائه‌دهنده بستگی دارد که می‌توانید به‌صورت مستقیم در دکترتو کلینیک از آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت هر واحد فیلر دماغ

باید به این موضوع توجه داشته باشید که تعیین قیمت برای این شکل از خدمات متغیر است و تحت‌تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل به استفاده از انوع برندهای مطرح در دنیا وابسته است، چراکه نوع برند، میزان تاثیرگذاری و ماندگاری را تعیین می‌کند. به‌طورکلی قیمت‌ها در دکترتو کلینیک از ۱۶۰۰ تا ۵۵۰۰ متغیر هستند و این اختلاف قیمت بسته به نوع برندها است که بهترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • نورامیس

  • اینووسنس

  • دکوریا

  • آیدیا

  • پرنسس

  • آلکاریسا

  • فیورج

  • لونافیل

بسیاری از افراد برای تغییر فرم بینی خود روش‌هایی مثل جراحی را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند تا از راه‌حل‌هایی غیرتهاجمی و کم‌هزینه استفاده کنند. برای این منظور، بهره‌گرفتن از رینوپلاستی مایع راه‌حل خوبی برای شما خواهد بود. معمولا رینوپلاستی مایع را به فیلر بینی می‌شناسند که راهی بسیار مناسب و ایمن برای تغییر فرم و رفع نواقص بینی است. این شیوه دوران نقاهت کمی دارد و هزینه انجام آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. البته این قیمت‌ها به نحوه ارائه این خدمات هم بستگی دارد.

اگر ارائه‌دهنده از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد، تاحدودی هزینه‌ها هم متفاوت‌تر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از این موضوع، می‌توانید به دکترتو کلینیک مراجعه کنید یا از ارائه‌دهندگان دررابطه‌با این عمل و هزینه‌های مربوط به آن مشاوره بگیرید.

عوارض فیلر بینی

به‌طور کلی انجام فیلر بینی یک عمل بدون عارضه شناخته می‌شود. بااین‌حال نوع خدماتی که در این زمینه دریافت می‌کنید، روی نتیجه بسیار تاثیرگذار است. برای مثال، تزریق این نوع پروتئین باید با مواد مرغوب و برندهای معتبر انجام بگیرد. در غیر این صورت، ممکن است دچار برخی عارضه‌ها و حساسیت‌ها شوید. البته که خدمات ارائه‌دهنده هم در این موضوع تاثیر خودش را می‌گذارد.

خدمات گرفتن از افراد مجرب می‌تواند تا حد بسیار زیادی این عوارض را کاهش دهد تا بتوانید بهترین تغییر فرم را در بینی داشته باشید. اما به‌صورت کلی عوارضی مثل تورم، کبودی و خونریزی جزئی ممکن است ایجاد شود که اصلا جای نگرانی ندارد و بعداز گذشت چند روز به‌طور کامل از بین می‌رود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به سایت دکترتو کلینیک مراجعه کنید.

ماندگاری فیلر بینی

میزان ماندگاری فیلر بینی به 2 عامل بستگی دارد. یکی از این عوامل به فرم بینی و نوع پوست‌تان وابسته است. برای مثال، ماندگاری فیلر برای بینی‌های گوشتی بسیار متفاوت‌تر از بینی‌های استخوانی است. در مورد نوع پوست هم می‌توان همین نظر را مورد بررسی قرار داد. چراکه این موضوع امری طبیعی است که جنس پوست در نگه‌داشتن ژل بینی تاثیر زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از عواملی که در ماندگاری تاثیر می‌گذارد، نوع برند و ژلی است که برای تزریق استفاده می‌کنید. قبلا انواع برندها مورد بررسی قرار گرفت. اما تاثیرگذاری آن‌ها بر ماندگاری، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در انجام فیلر بینی باید آن را در نظر بگیرید.

به‌طور کلی بازه‌زمانی ماندگاری فیلر که برای انواع بینی در نظر گرفته‌اند، بین 6 ماه تا یک سال است. بسیاری از ارائه‌دهندگان معتقدند که این بازه زمانی بین 10 ماه تا یک سال خواهد بود. با این‌حال می‌توانید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که با انجام مداوم فیلر بینی در دکترتو کلینیک، بازه‌زمانی تمدید این ژل بسیار کم‌تر می‌شود و در نهایت منجر به دائمی شدن آن خواهد شد.

هزینه فیلر برای بینی استخوانی و گوشتی متفاوت است؟

انجام این عمل زیبایی، فرم‌دهی و ماندگاری آن وابسته به فرم بینی است. به‌طور معمول تزریق فیلر به بینی‌های استخوانی بیشتر جواب مثبت نشان می‌دهد. به‌طوری که خیلی راحت می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید. پس مقرون‌به‌صرفه است که اگر بینی استخوانی با قوز زیاد دارید، از این خدمت بهره ببرید. تزریق ژل می‌تواند تمامی این قوزها را برطرف کند تا تیغه بینی صاف شود.

برای افرادی که فرم افتاده‌ای دارند، تزریق ژل به نوک بینی می‌تواند خطای دید ایجاد کند و فرم بهتری به بینی ببخشد. برآورد هزینه در بینی‌های استخوانی پس‌از بررسی عیوب آن و نحوه ارائه راه‌حل توسط سرویس‌دهنده انجام می‌شود. تعداد جلساتی که برای تزریق فیلر نیاز دارید و برندی که استفاده می‌کنید، می‌تواند تاثیر زیادی روی هزینه‌ها داشته باشد.

جمع‌بندی

فیلر بینی یک عمل زیبایی غیرتهاجمی و ایمن است که فرم بینی را اصلاح می‌کند و نتایج قابل توجهی را سبب می‌شود. اگر برای تغییر فرم بینی خود این روش را در نظر گرفته باشید، می‌توانید در مدت‌زمانی بسیار کم و با گذراندن دوران نقاهت کوتاه به فرم ایده‌آل در بینی خود برسید. برآورد هزینه‌های خدمت زیبایی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت که می‌توانید نرخ دقیق قیمت‌ها را در دکترتو کلینیک مشاهده کنید.

برای رسیدن به نتایجی بهتر باید این موارد را در نظر بگیرید که برند ژلی که استفاده می‌کنید، بسیار باکیفیت باشد و خدماتی که از سرویس‌دهنده دریافت می‌کنید، مرغوب و ایمن ارائه شود. در این ‌صورت است که می‌توانید به نتایجی عالی دست پیدا کنید.

منبع: https://doctoreto.com/offer

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.