خبرگزاری فارس- نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: در قرارداد اولیه با سرمربی اسپانیایی دقت کافی نشده بود و به همین دلیل، ۲ بند آن اصلاح شد.

مهدی تاج درباره شرایط سرمربی اسپانیایی اظهار داشت: قرارداد خاویر کلمنته همچون گذشته پا برجا است. مسوولان فدراسیون همچنان صحبت‌های مشترکی راجع به نحوه عقد قرارداد دارند. وی ادامه داد: قرارداد کلمنته براساس قرارداد اولیه است که همه مسایل حقوقی، ‌اسکان و شرایط فعالیتش در ایران آمده؛ اما با انجام یک بررسی، فقط ۲ بند آن را تصحیح کرده‌ایم.

سرپرست تیم‌های ملی تاکید کرد: در زمینه قرارداد کلمنته، ۲ گروه جریان‌سازی کرده‌اند و حرف‌های ضد و نقیضی منتشر شده است.

وی ادامه داد: عده‌ای با نقد عادلانه و اینکه نام ایران بزرگ‌تر از سرمربی اسپانیایی است، نقدهایی داشته‌اند که می‌توان انتقادهای اصحاب رسانه‌ها را در این مقوله جای داد؛ اما برخی با انگیزه غیر حرفه‌ای، مسائل را پیچیده کردند و این نوع نگرش چندان عادلانه نیست. تاج راجع به بندهای اصلاح شده قرارداد گفت: با توجه به مباحث مطرح شده در رسانه‌ها، برخی بندهای قرارداد را که دقت کافی نشده بود، مورد ارزیابی بیشتر قرار دادیم.

وی ادامه داد: ورود و خروج و نحوه هدایت تیم ملی از سوی کلمنته مورد اصلاح قرار گرفت؛ زیرا معتقدیم هدایت پروازی یا تصویری منطقی نیست. تصمیم گرفتیم خیلی شفاف قرارداد را اصلاح کنیم.

نایب‌رییس اول خبر داد: قرارداد اصلاح شده را با یک نمابر به کلمنته ارسال کرده‌ایم و تا روز دوشنبه پاسخ نهایی‌اش را اعلام خواهد کرد.