گروه ورزش- سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: به عقیده من در روئینگ هیچ فرقی بین دختران چینی، رومانی و ایرانی نیست و من با توجه به توانایی بالای دختران پاروزن حضور آنها را در المپیک تضمین می‌کنم.

تیم ملی روئینگ ایران متشکل از ۱۱ قایقران جهت شرکت در مسابقات کاپ سویل و برگزاری اردویی دو هفته ای ۲۵ بهمن ماه به اسپانیا سفر کرده است. نیکولاجیوگانیک سرمربی تیم ملی ایران درخصوص وضعیت تیم در این اردو گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک باید از تمام توان مایه گذاریم و خستگی را به خود راه ندهیم. در مسابقات سویل هم می‌توانیم تجربه خوبی کسب کنیم. وی ادامه داد: سطح این مسابقات بسیار بالا است و اکثر کشورهای قدرتمند جهان حضور خواهند داشت، تیم ما نیز یکی از قدرت‌های آسیاست، پس آنها نیز مطمئنا ما را دست کم نخواهند گرفت، در نتیجه ما باید خودمان را در اسپانیا ثابت کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ درمورد برنامه‌های آتی تیم ملی گفت: پس از بازگشت از اسپانیا تمرینات را تعطیل نمی‌کنیم و تا مسابقات انتخابی المپیک به طور مستمر در اردو خواهیم بود.

وی با بیان این که توانایی و ایده‌های پاروزنان در همه مسابقات باعث موفقیت‌شان می‌شود، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالایی که در شاگردانم می‌بینم به کسب سهمیه المپیک ۲۰۰۸ پکن امیدوارم.

محسن شادی، سید مجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی، طاهر کبوتری، محمود تالونه، هما حسینی، نسیم بن یعقوب، شادی فرج‌پور، بهاره علیمردانی، مینا امینی و بهناز مرادخانی، نیکولا جیوگانیک به عنوان سرمربی، مریم حیدری‌کهن مربی، نفرات اعزامی‌به اسپانیا هستند.