جامع نیوز - در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ورزش بر حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد. «محمد علی‌آبادی» در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: به ادارات کل تربیت بدنی استان‌ها و فدراسیون‌ها گفته شده که فقط از کالاهای داخلی استفاده کنند و به این ترتیب زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را افزایش دادیم؛ البته تولیدکنندگان داخلی هم باید کیفیت محصولات خود را تا اندازه‌ای بالا ببرند که با تولیدکنندگان خارجی برابری کرده و فدراسیون‌ها به سمت استفاده از محصولات خارجی نروند.

علی‌آبادی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان ورزش را تا سال ۱۴۰۴ رسیدن به جایگاه مطلوب از نظر زیرساخت‌ها دانسته و گفت: در تلاش هستیم تا سال ۱۴۰۴ به جایگاه مطلوبی از نظر زیرساخت‌های ورزشی برسیم که در این راه افزایش سرانه ورزش کشور به دو متر مربع به ازای هر ایرانی را در دستور کار قرار دادیم.

علی‌آبادی همچنین ادامه داد: از سال ۸۳ تا ۸۶ توانسته‌ایم اعتبارات ورزش را تا چهار برابر افزایش دهیم، این اعتبارات امسال به ۳۲۰‌میلیارد تومان خواهد رسید که البته برای رسیدن به استانداردهای جهانی هنوز راه بسیار زیادی را پیش رو داریم. اعتقاد داریم با بررسی های کارشناسی‌، برای اینکه به استانداردهای جهانی برسیم باید این رقم را تا ۱۰ برابر افزایش دهیم.