خبرگزاری فارس- مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی گفت: دو روایت در خصوص واگذاری ابومسلم در ازای پرداخت ۱۰۰هزار تومان وجود دارد.

افشین داوری اظهار داشت: بحث مالکیت باشگاه ابومسلم در حال بررسی است و قصد داریم بدون آنکه تیم وارد حاشیه شود، مستندات را بررسی کنیم؛ به خصوص آنکه ابومسلم در لیگ شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است. وی افزود: قصد داریم بدانیم اگر این تیم از سوی دولت اداره شده، چه میزان از کمک‌های دولتی استفاده کرده است یا نحوه انتقال این تیم از نیروی انتظامی به بخش‌خصوصی به چه شکل بوده است.

مدیر کل تربیت‌بدنی خراسان رضوی در مورد انتقال مالکیت امتیاز ابومسلم به ناصر شفق در ازای دریافت ۱۰۰هزار تومان، گفت: در این مورد دو روایت وجود دارد. اول اینکه در ازای این صدهزار تومان، امتیاز در اختیار ناصر شفق قرار گرفته و تا هر زمان که بخواهد، می‌تواند از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: روایت دیگر چنین می‌گوید که در ازای ۱۰۰هزار تومان، مالکیت باشگاه به شفق واگذار شده است. در حال پیگیری هستیم تا با مستندات این موضوع روشن شود.

داوری در مورد واگذاری سهام ابومسلم از سوی شفق به اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد. او باشگاه را به هیچکس واگذار نکرده است. قرار بود سهام باشگاه را به شخصی به نام تحققی واگذار کند و در ازای آن یک دانگ‌ از ملکی که متعلق به تحققی بود نیز به شفق واگذار شود؛ اما این انتقال صورت نگرفت.