دنیزلی به ترکیه برگشت

مذاکرات پرسپولیس و دنیزلی تا دیروز بعدازظهر به نتیجه نرسید. شاید تنها مشکل آنها مسائل مالی باشد گروه ورزش- هنوز مذاکرات دنیزلی با انصاری‌فرد ادامه دارد. صحبت‌های ۷ساعته سه‌شنبه این دو نفر نتیجه‌ای نداشت. به همین خاطر، آنها دیروز بازهم روی یک میز نشستند و مذاکرات را ادامه دادند. دنیزلی بامداد سه‌شنبه وارد تهران شد و قرار بود دیروز به ترکیه برگردد. اما انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از او خواست یک روز بیشتر در ایران بماند تا توافق‌های نهایی انجام شود. این مربی ترک سفرش را عقب انداخت و دیروز را هم در تهران بود. در جلسه سه‌شنبه، دنیزلی و انصاری‌فرد از ساعت ۱۲ تا ۱۹ دریکی از هتل‌های بالای شهر تهران صحبت کردند. اولین و مهم‌ترین شرط مسوولان پرسپولیس نحوه مرخصی رفتن دنیزلی بود. مرخصی‌های پیاپی آری‌هان باعث شد تا انصاری‌فرد این بحث را وسط بکشد. چون سرمربی هلندی پرسپولیس که از اوایل بهمن‌ماه تیم‌ را در دست گرفته بود، فقط یک‌ماه بالای سر تیم بود و همیشه به آلمان یا هلند می‌رفت. اتفاقا مشکل همین‌جا است که دنیزلی با شبکه CNN ترکیه قراردادی یک‌ساله دارد و باید هر هفته یک یا دو بازی لیگ ترکیه را تفسیر کند. این مربی ترک در این باره می‌گوید: «من باید هرهفته به ترکیه سفر کنم و بازی‌های لیگ ترکیه را در تلویزیون CNN تفسیر کنم. قراردادم را با این شبکه ثبت کردم و فسخ کردن این قرارداد کمی سخت است.»

انصاری‌فرد با شنیدن این حرف‌ها برای دنیزلی شرط گذاشت. او از دنیزلی خواست تا مرخصی‌ها با هماهنگی باشگاه انجام شود. در ضمن او باید سر موقع به تهران برگردد و تمرینات تیم را دنبال کند. دنیزلی با شنیدن حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس این شرط را قبول کرد. او قصد دارد در صورت امکان قراردادش را با شبکه CNN قطع کند. اگر هم قصد ترک تهران را داشته باشد، باید با توافق مسوولان باشگاه پرسپولیس به ترکیه برود.

بحث بعدی که هنوز به توافق نرسیدند، بحث مادی است. دنیزلی که مربی

اسم و رسم‌داری است، پول خوبی از باشگاه پرسپولیس می‌خواهد. او برای استارت کار ۲۰۰میلیون تومان نقدی می‌خواهد تا کارش را با این تیم شروع کند. این مبلغ در شرایط فعلی برای مسوولان پرسپولیس بسیار بالا است.

به همین خاطر انصاری‌فرد از این مربی خواست تا خودش این مبلغ را تهیه کند تا مسوولان باشگاه پرسپولیس بعد از مدتی این پول را به حساب او بریزند. این پیشنهاد انصاری‌فرد با مخالفت دنیزلی رو‌به‌رو شد. او در این باره گفت: «من نمی‌توانم این پول را تهیه کنم. شما باید این مبلغ را به حساب من واریز کنید تا بتوانم کارم را با پرسپولیس شروع کنم. اگر قراردادم را با این تیم امضا کنم، هفته آینده به تهران برمی‌گردم.»

انصاری‌فرد و دنیزلی دیروز ۹۰درصد به توافق رسیدند. آنها برای نهایی شدن این صحبت‌ها، دیروز هم جلسه‌‌ای با هم داشتند اما تا عصر خبری از پیوستن این مربی به پرسپولیس نبود. اما انصاری‌فرد به هواداران پرسپولیس قول داد که اتفاق گونش رخ نمی‌دهد و دنیزلی فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند.

دنیزلی هم اگر با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی برسد، علی نور‌الدین دستیار اولش را سر تمرینات می‌فرستد تا از همین امروز و فردا همه چیز در اختیارش باشد. او از همین حالا سه دستیارش را انتخاب کرده. دنیزلی با دو دستیار ترک و حمید استیلی کارش را در پرسپولیس شروع می‌کند.

در ضمن احتمال دارد دو نفر دیگر به این کادر اضافه شوند. البته تا دیروز عصر چیزی مشخص نشد و همه چیز بلاتکلیف مانده بود.