پرسپولیس برای استقلال بازی می‌کند!

برنامه کامل بازی‌های هفته چهارم

پرسپولیس - استقلال اهواز، ساعت: ۲۰ - ورزشگاه آزادی

ذوب آهن - برق شیراز، ساعت: ۲۰ - ورزشگاه فولاد شهر

صباباتری - پاس، ساعت: ۲۰- ورزشگاه شهید درخشان صباشهر

راه‌آهن - پیکان، ساعت: ۲۰ - ورزشگاه اکباتان تهران

ملوان بندر انزلی- سایپا، ساعت: ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی

ابومسلم خراسان - سپاهان اصفهان ساعت: ۲۰- ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد گروه ورزش- فجر سپاسی- مس کرمان و فولاد خوزستان- استقلال برگزار نمی‌شود. در هفته چهارم لیگ برتر این دو بازی انجام نمی‌شود تا باز هم در لیگ برتر وقفه بیفتد. این دو بازی قرار بود قبل از افطار برگزار شود. اما مسوولان استقلال و مس کرمان با انجام بازی قبل از افطار مخالفت کردند تا این دو بازی به هفته‌های بعد موکول شود. البته انجام نشدن بازی‌ها حرف و حدیث‌های فراوانی داشت. حتی مسوولان تیم‌ها در روزنامه‌ها علیه هم مصاحبه کردند.

به هر حال این دو بازی در هفته چهارم لیگ برتر برگزار نمی‌شود و فدراسیون هم تاریخ این بازی‌های عقب‌افتاده را اعلام نکرده است.

پرسپولیس- استقلال اهواز

شاید مهم‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر باشد. بازی پرسپولیس و استقلال اهواز که صدرنشین است می‌تواند حساس‌ترین بازی این هفته باشد. آبی‌پوشان اهواز در سه بازی گذشته ۹امتیاز گرفته‌اند. آنها روحیه خوبی برای بازی امروز دارند. اما در طرف دیگر زمین تیمی بازی می‌کند که شرایط مناسبی ندارد. پرسپولیسی‌ها هفته گذشته جام حذفی را از دست دادند. آنها هر چند خوب بازی کردند اما نتوانستند نتیجه بازی را به نفع خودشان رقم بزنند. به هر حال این تیم در شرایط بدی که با آن روبه‌رو است باید با صدرنشین لیگ برتر بازی کند. البته دنیزلی به برد تیمش در این بازی امیدوار است. او می‌گوید:

«درست است که ما شرایط مناسبی برای بازی کردن نداریم. اما سعی کردیم گذشته را فراموش کنیم و فقط به بازی‌های لیگ فکر کنیم. مطمئن باشید با برد استقلال اهواز دوباره به روز‌های اوج بر‌می‌گردیم. هرچند این تیم در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته و توانسته از سه بازی قبلی خود ۹ امتیاز بگیرد» اما همه موضوع با حرف‌های دنیزلی تمام نمی‌شود. در آن طرف هم فیروز کریمی روی سه امتیاز بازی با پرسپولیس حساب کرده. او به شفیعی‌زاده قول داده که پنج بازی اول لیگ را ببرد.

استقلالی‌ها در این هفته مهرزاد رضایی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارند. در این بازی هر نتیجه‌ای ثبت شود به سود یکی از استقلالی‌ها است! اگر پرسپولیس ببازد یا مساوی کند، استقلال اهواز یک هفته دیگر صدرنشین می‌ماند، اما در صورتی که پرسپولیسی‌ها بازی را ببرند، این فرصت را به استقلال تهران داده‌اند که از استقلال اهواز جلو بزند.

صباباتری- پاس

صباباتری هفته چهارم در حالی با پاس بازی می‌کند که فقط از سه بازی گذشته یک امتیاز گرفته. این تیم در فصل جدید در حد و اندازه خود ظاهر نشده و با وجود فرهاد کاظمی باز هم در قعر جدول قرار گرفته. خیلی‌ها فکر می‌کردند این تیم در لیگ پنجم یکی از مدعیان قهرمانی باشد، اما صبایی‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. کاظمی می‌گوید: «شرایط تیم مناسب نیست. البته بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و بدن‌هایشان برای مسابقه آماده است، اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم امتیاز بگیریم. امیدوارم امروز پاس را ببریم و خودمان را به بالای جدول برسانیم. هرچند بازی سختی با پاس داریم.»

ولی اگر به طرف دیگر زمین نگاه کنیم می‌بینیم که شرایط در آن نیمه بهتر است. پاس بالاخره بعد از ناکامی‌های پیاپی توانست هفته گذشته از سد فولاد بگذرد و اولین سه امتیاز لیگ را بگیرد.هر دو تیم در این بازی یک غایب دارند. یدا... اکبری و ترائوره به خاطر مصدومیت نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. بازی صبا و پاس ساعت ۲۰ در ورزشگاه درخشان رباط‌کریم برگزار می‌شود.

ابومسلم - سپاهان

دیگر بازی مهم هفته چهارم لیگ برتر بین ابومسلم و سپاهان انجام می‌شود. ابومسلمی‌ها با ۴امتیاز شرایط مناسبی در جدول دارند. آنها می‌خواهند مثل فصل گذشته بهترین تیم شهرستانی شوند. ابومسلمی‌ها در این هفته دانش‌دوست را در اختیار ندارند. به همین دلیل می‌خواهند سیستم بازی را عوض کنند و تدافعی‌تر از هفته‌های قبل با سپاهان رو‌به‌رو شوند. سپاهانی‌ها که هفته گذشته قهرمان جام حذفی شدند وضعیت مناسبی دارند. آنها می‌خواهند به موفقیت‌های خود ادامه بدهند و در لیگ پنجم یکی از مدعیان قهرمانی باشند. هر چند آنها دو مهره اصلی خود را در این مسابقه ندارند، شفیعی و نویدکیا در این هفته غایبان بزرگ سپاهان هستند.