بچه‌بازی در جمع مافیا!

ماجرا از جایی شروع شد که ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌‌ای ناپولی در جریان تساوی بدون گل تیمش مقابل بولونیا در هفته پنجم سری A پس از تعویض خود در دقیقه ۸۶ به‌‌طور علنی به رودی گارسیا اعتراض کرد. هرچند او کمی بعد، از این سرمربی فرانسوی و هم‌تیمی‌‌های خود عذرخواهی کرد. با این حال به نظر می‌‌رسد حواشی این بازی به همین نقطه ختم نمی‌شود. حساب تیک‌تاک باشگاه ناپولی، ویدئویی از لحظه اعلام پنالتی برای این تیم مقابل بولونیا و خراب کردن این پنالتی توسط اوسیمن منتشر کرد. این ویدئو بارها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شد و از فرم تولید آن به همراه صداگذاری‌‌اش این‌طور به نظر می‌‌رسید که ناپولی به دنبال مسخره کردن مهاجم خود است.

البته این ویدئو پس از ساعتی از سوی ادمین تیک‌تاک حذف شد، اما با این حال اوسیمن از باشگاه ناپولی بابت انتشار این ویدئو ناراحت است و قصد دارد از باشگاه به دادگاه شکایت کند. در بیانیه اوسیمن که توسط مدیر برنامه‌های او منتشر شده، آمده است: «آنچه در حساب رسمی ناپولی در TikTok اتفاق افتاد، قابل قبول نیست. ویدئویی که ویکتور را مسخره می‌‌کند، ابتدا به‌‌طور عمومی منتشر و پس از مدتی حذف شد. این موضوع آسیبی بسیار جدی به بازیکن وارد می‌‌کند و به حواشی اخیر میان او و باشگاه می‌‌افزاید. ما این حق را برای خود محفوظ می‌‌داریم که برای محافظت از ویکتور، اقدام قانونی کنیم.» خیلی عجیب است بازیکن از باشگاهی که مشغول بازی در آن است، شکایت کند و این مورد نادر را نمی‌توان تکراری دانست. آن‌هم چه بازیکنی؟ ستاره‌‌ای که فصل قبل بعد بیش از ۳۰ سال توانست تیمش را به قهرمانی در لیگ برساند و خودش هم آقای گل شود.

اگر می‌خواهید از ارزش این مهاجم ۲۴ ساله نزد باشگاه باخبر شوید، باید یادآوری کنیم که اورلیو دی لورنتیس، مالک ناپلی‌‌ها در ابتدای تابستان قیمت اوسیمن را ۱۸۰ میلیون یورو اعلام کرده بود، اما حالا ستاره نیجریه‌‌ای تقریبا تمام تصاویر ناپولی را از اینستاگرام خود حذف کرده است! تقریبا هیچ نشانی از اینکه اوسیمن لباس ناپولی را به تن می‌‌کند در حساب اینستاگرام این مهاجم وجود ندارد و به نظر می‌‌رسد تنها یک عکس‌‌ باقی مانده باشد که به پیروزی ۳بریک ناپولی مقابل فروزینونه در نخستین بازی سری A برمی‌‌گردد؛ اقدامی که به وضوح مقابله به‌مثل او را نشان می‌دهد. با یک رفتار کودکانه از سوی اوسیمن در زمان تعویض و سپس نابخردی در انتشار محتوای مجازی، حالا در جنوبی‌‌ترین قسمت ایتالیا که محل تجمع مافیا بوده یک بچه‌بازی به راه افتاده که معلوم نیست چگونه مدیریت می‌شود.