پلمب باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب

رعایت نشدن شئون اسلامی و انجام بازی‎ مختلط در باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب موجب پلمب شدن این باشگاه شد. به گزارش مهر، باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب توسط بخش خصوصی اداره می‎شود. این باشگاه بنا به دستور دادستانی مدعی‌العموم دادسرای ۲۱ ارشاد و به دلیل رعایت نشدن شئون اسلامی و انجام بازی‎های مختلط پلمب شده است. پلمب باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب در حالی انجام شده است که یکی از محل های پر رفت و آمد خانواده های علاقه‌مند به ورزش بولینگ بود؛ اما به دنبال شکایت برخی افراد که ظاهرا با استناد به عکسبرداری‌های انجام شده اقدام به شکایت کرده بودند، بسته شده است. سرمایه گذار باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب ضمن تائید پلمب شدن این باشگاه گفت: جالب اینجا است که این کار توسط گروهی ناشناس که هیچ ماموریتی هم از طرف اداره کل نظارت بر اماکن نداشتند، انجام شد. مسعود پورفرزانه اظهارکرد: گروهی که اقدام به بستن باشگاه بولینگ انقلاب کردند کاملا ناشناخته بودند. این افراد از طرف اداره کل اماکن ورزشی نبودند، اما با این حکم که شئون اخلاقی و اسلامی و حجاب اسلامی در باشگاه رعایت نشده است اقدام به پلمب آن کردند.

وی با بیان اینکه پلمب شدن باشگاه بولینگ مجموعه انقلاب با دستور دادستانی مدعی‌العموم دادسرای ۲۱ ارشاد در خیابان بخارست انجام شد، تصریح کرد: این کار هیچ استناد قانونی نداشت و فقط بر اساس یک دستور انجام شد. پلمب باشگاه طبق قانون نبود و به همین دلیل در این زمینه شکایت می‌کنیم.

سرمایه‎گذار باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب ضمن تاکید بر اینکه بولینگ یک رشته کاملا تفریحی و خانوادگی است، یادآور شد: هویت هر رشته‎ای توسط فدراسیون مربوطه تعیین می‎شود و فدراسیون بولینگ هم تفریحی و خانوادگی بودن این رشته را تشخیص داده است. ضمن اینکه این رشته هیچ منع قانونی ندارد.

سرمایه گذار باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب تاکید کرد: به ما گفتند که این باشگاه به خاطر رعایت نشدن مسائل اخلاقی، شئون اسلامی و بازی مختلط شاکی دارد و به همین دلیل دستور به بستن آن دادند. ما در این زمینه به دادستانی شکایت می‌کنیم و اگر پاسخ نگیریم به مراجع بالاتر شکایت می‌بریم. وی گفت که شرایط بازی بولینگ در همه جا یکسان است اما در این میان فقط تهران است که مورد تنگ نظری قرار گرفته است. پلمب شدن باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب در حالی انجام شده است که پیش از این و طی چندماه گذشته سالن‎های بولینگ چمران، تیراژه و اریکه نیز بسته شده بودند.