مطرح‌ترین دوومیدانی کار ایران خانه‌نشین می شود؟

احسان حدادی رکورد دار پرتاب دیسک ایران و آسیا در جریان برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگو کره جنوبی(۵ تا ۱۳ شهریورماه) با کسب مدال برنز، دوومیدانی ایران را برای اولین بار صاحب مدال جهانی کرد تا افق روشنی پیش روی ورزش مادر کشورمان گشوده شود. قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا پس از بازگشت به ایران درباره حضورش در مسابقات باشگاه‌های کشور گفت: افت دارد مطرح‌ترین و تاپ‌ترین دوومیدانی کار ایران و آسیا بدون تیم باشگاهی بماند!

به گزارش مهر، احسان حدادی در مورد نتایجش در دو مسابقه فینال دایموند لیگ و جام دوومیدانی ارگو گفت: من بعد از حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان و کسب مدال راهی این دو مسابقه شدم. من کار بزرگی در دایگو انجام دادم و با خستگی فراوان و سرماخوردگی راهی زوریخ و جام ارگو شدم و نتوانستم آن پرتابی را که دوست دارم انجام دهم.وی در پاسخ به این پرسش که «در فاصله چند روز مانده به مسابقات باشگاهی ایران به کشور بازگشته‌ای آیا تکلیف حضورت در این رقابت ها مشخص است؟»، گفت: هنوز نمی دانم در مسابقات باشگاهی ایران هستم یا نه . هنوز با باشگاهی به توافق نرسیده‌ام.قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا ادامه داد: چند باشگاه از جمله نفت تهران با من تماس گرفته اند و من هم پیشنهادات خودم را به آنها ارائه داده‌ام. من به عنوان قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا مبلغ زیادی به عنوان حق‌الزحمه از باشگاه‌ها نمی ‌خواهم تنها یک دهم یک فوتبالیست پول می‌خواهم. به نظر شما این مبلغ برای قهرمان ورزش مادر در یک کشور کم است؟

وی بیان کرد: من سال گذشته با قرارداد ۵۰ میلیون تومانی برای باشگاه ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های باشگاهی مسابقه دادم، اما حتی ریالی از این باشگاه پول نگرفتم. قصد دارم مانند دیگر دوومیدانی کاران از باشگاه ذوب آهن اصفهان شکایت کنم.

احسان حدادی تصریح کرد: من در پاسخ به تماس باشگاه‌ها گفته‌ام که مبلغ دو برابر سال گذشته را می‌خواهم یعنی ۱۰۰ میلیون تومان بابت یک فصل حضور در مسابقات باشگاهی کشور و اگر آنها نخواهند این مبلغ را به من بدهند ترجیح می‌دهم بدون تیم باشم و مطمئنا این مساله بسیار بد بوده و افت دارد که مطرح‌ترین و تاپ‌ترین دوومیدانی کار ایران و قاره بدون تیم باشگاهی بماند!