سایه پروین روی نیمکت سرخ

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد

مسوولان باشگاه پرسپولیس پس از نشست ظهر دیروز بر ادامه سرمربیگری حمید استیلی در این تیم تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بحث و بررسی وضعیت حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر دیروز با حضور علی پروین (عضو هیات مدیره و مدیر تیم)، محمد پنجعلی (عضو هیات مدیره)، جمشید زارع (قائم مقام باشگاه) و محمود خوردبین برگزار شد. دراین جلسه که به دلیل باخت تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان تشکیل شد حاضران پس از بحث و بررسی در مورد عملکرد استیلی، تصمیم گرفتند این مربی به همکاری‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس ادامه دهد.

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

مطابق حکم مدیر عامل این باشگاه، مسوولیت مدیریت راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده تا همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند. رویانیان اظهار امیدواری کرده است که با توجه به هماهنگی خوبی که بین حمید استیلی و علی پروین وجود دارد، این همکاری باعث رشد و شکوفایی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

اولتیماتومی در کار نیست

محمود خوردبین پس از جلسه دیروز در جمع خبرنگاران گفت: در نشست کمیته فنی پرسپولیس هیچ صحبتی درباره تغییر کادر فنی زده نشد. به گزارش ایسنا، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقاتی که در این نشست افتاد، اظهار کرد: از بازیکنان پرسیده شد که مشکل تیم چه بوده و هر کس هم عقیده خودش را داشت.

همه صحبت‌های خود را کردند و جمع بندی شد و قرار شد که رفاقت و دوستی بازیکنان بیشتر شود. خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا مشکل پرسپولیس تنها رفاقت و دوستی بازیکنان بوده، گفت: به هر حال همه صحبت کردند و جمع‌بندی این گونه بود که خستگی و فشارهای وارد آمده به بازیکنان به دلایل عدم نتیجه‌گیری بود. سرپرست پرسپولیس با اشاره به این که هیچ صحبتی درباره تغییر کادر فنی زده نشد، گفت: حتی پروین به استیلی گفت که ما برای تغییر تو به این جلسه نیامده‌ایم، بلکه می‌خواهیم به تو کمک کنیم تا پرسپولیس بازی‌های بعد را ببرد و هیچ اولتیماتومی هم به استیلی و پرسپولیس داده نشده. فقط قرار است که همه به تیم کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

پرسپولیس پروینی را خواهید دید

علی پروین نیز پس از نشست کمیته فنی این باشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه تیم بازی با مس را گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت تیم را آنالیز کردیم. هم زارع (قائم مقام باشگاه) صحبت کرد و هم استیلی. حسن ما این خواهد بود که بتوانیم رفاقت و همدلی را به پرسپولیس بیاوریم. پروین در واکنش به یک خبرنگار که پست جدیدش را به او تبریک گفت، پاسخ داد: من هیچ پستی نگرفته‌ام و همانی که قبلا بودم هستم. من آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و اصلا این چیزها برای من مهم نیست و استیلی هم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این که از این به بعد در مسائل فنی پرسپولیس هم نظر می‌دهد، گفت: من تا پیش از این هیچ دخالتی در امور فنی تیم نکرده بودم و هیچ نظری ندادم، اما به امید خدا از این به بعد نظر می‌دهم و انشاءالله از این به بعد یک پرسپولیس علی پروینی خواهید دید. پروین درباره وضعیت استیلی هم گفت: اگر پرسپولیس بازی بعد را هم ببازد، انشاءالله استیلی خواهد ماند ولی به امید خدا نمی‌بازیم.

علی پروین همچنین درباره باخت پرسپولیس در کرمان هم گفت: پرسپولیس دو پیروزی داشته و حالا یک بازی را هم باخته است. این موضوع اصلا چیز مهمی نیست. تازه فکر نمی‌کنم پرسپولیس در این چند سال در کرمان نتیجه‌ گرفته باشد. درد پرسپولیس این است که بدشانس است و مقداری هم بد بازی می‌کند. امروز با بازیکنان صحبت کردیم و می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و در ادامه لیگ همدل باشیم. وی درباره اتهام کم کاری به بازیکنان پرسپولیس در دیدار مس هم گفت: اصلا چنین چیزی در فوتبال معنی ندارد و هیچ کس هم کم کاری نکرده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از فردا با لباس ورزشی در تمرین پرسپولیس حاضر شود، گفت: اصلا چنین کاری نمی‌کنم، اما از این به بعد در مسائل فنی پرسپولیس نظر می‌دهم.