بازی سخت استقلال در اصفهان

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال و صبای قم با شهرداری تبریز به پایان می‌رسد. سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شگرد برخی مربیان این است که کنار زمین داد و فریاد می‌کنند تا رای داور را به سود خود برگردانند. اگر با این مشکل برخورد نکنند ما هم مجبوریم همین کار را بکنیم! پرویز مظلومی‌در آستانه دیدار امروز برابر ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب به حساسیت این دیدار اشاره کرد و گفت: دیدار استقلال و ذوب آهن همیشه یک بازی جذاب و البته سخت بوده که خوشبختانه استقلال همیشه در اصفهان خوب بازی کرده است.

به گزارش مهر، وی از ذوب‌آهن به عنوان تیمی‌یکدست یاد کرد و افزود: نتیجه بازی فوتبال روی کاغذ مشخص نمی‌شود. ما می‌دانیم که بازی سختی در اصفهان پیش رو داریم و باید با تیمی ‌بازی کنیم که چند سال است بازیکنانش کنار هم بازی می‌کنند و کادر فنی نیز شناخت بسیار خوبی از بازیکنانش دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. سرمربی تیم فوتبال صبای قم نیز تاکید کرد، تیمش به واسطه دو شکست اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان محکوم به تحمیل شکست به تیم شهرداری در هفته یازدهم لیگ برتر است.

عبدالله ویسی ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار صبای قم - شهرداری تبریز گفت: این بازی در شرایطی خاص و ویژه برگزار می‌شود. تیم شهرداری در دو بازی گذشته خود به دو پیروزی رسیده و ما به پرسپولیس و ذوب آهن باخته‌ایم. با این شرایط آیا چاره‌ای به غیر از شکست شهرداری داریم؟ وی در ادامه افزود: ما اگر می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم باید شهرداری را شکست دهیم، در غیر این صورت در جدول رده‌بندی سرازیر می‌شویم و به رده‌های پایین سقوط خواهیم کرد. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است، فقط با پیروزی مقابل شهرداری شکست‌های اخیر جبران می‌شود و شرایط روحی و روانی بازیکنان تثبیت خواهد شد.تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم پذیرای تیم شهرداری تبریز خواهد بود.