باخت مدعیان در هفته سیزدهم
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست مدعیانی همچون تراکتورسازی و ذوب‌آهن پیگیری شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود شکست تیمش برابر فولاد گفت: شرایط ما خوب است و من قول می‌دهم در پایان فصل نتیجه‌ای برای تراکتورسازی حاصل می‌شود که در تاریخ این باشگاه بی سابقه باشد.

امیر قلعه نویی درباره بازی جمعه تیمش برابر فولاد خوزستان که به شکست دو بر یک تیمش انجامید، گفت: به نظر من بازی بسیار خوبی بود و من به تیم فولاد به خاطر این برد تبریک می‌گویم، چون آنها لیاقت این پیروزی را داشتند.
وی ادامه داد: شاگردان جلالی در نیمه اول از ما به مراتب بهتر بودند و ما شانس آوردیم که در این نیمه بیش از یک گل نخوردیم. اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم، هم توانستیم به گل دست پیدا کنیم و هم بازی را در دست بگیریم، اما متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و نتیجه‌ را از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین درباره انتقادهای تماشاگران این تیم به دلیل نتایج چند هفته اخیر، اظهار کرد: تیم ما از هفته‌های اول فصل جزو بالا نشینان جدول بود و چند هفته‌ای است که کمی‌افت کرده است. به همین دلیل توقع تماشاگران که با بالانشینی ما بالا رفته بود، باعث شد پس از کمی‌افت از تیم انتقاد کنند، اما انتقاد آنها شکل اعتراض نداشت و مساله خاصی نبوده است.
وی افزود: هم اکنون تیم ما در رده چهارم قرار دارد و از شرایط خوبی برخوردار است. این در حالی است که بیشتر بازی‌های نیم فصل ما در خارج از خانه بوده است و در نیم‌فصل دوم ۱۰ بازی خانگی داریم و حتی به نظر من بازی‌هایی که در تهران انجام می‌دهیم نیز برای ما خانگی است. تمام تلاش مجموعه تراکتورسازی این است که شرایط تیم روز به روز بهتر شود.
قلعه نویی در ادامه با بیان اینکه تراکتورسازی تا پایان فصل در قامت یک مدعی ظاهر می‌شود و به یاری خدا سهمیه آسیا را خواهد گرفت، افزود: شرایط در تبریز بسیار خوب است و همه هدف‌ها و نگاه‌ها یکی است. همه مترصد این هستند که تراکتورسازی جزو بالانشینان جدول باشد. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سال خوبی داشته باشیم و من همین جا قول می‌دهم که امسال شرایط بسیار خوبی برای تراکتورسازی خواهد بود که در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است.
ابراهیم‌زاده: ذوب‌آهن نفرین شده است
سرمربی ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم تیم ما نفرین شده است. منصور ابراهیم زاده پس از شکست 3 بر یک مقابل نفت آبادان گفت: امروز خیلی بد بودیم؛ از خودم گرفته تا سایر بازیکنان خوب نبودیم و همین باعث باختمان شد.
وی در خصوص داوری یدالله جهانبازی در این مسابقه عنوان کرد: داوری قضاوت خود را انجام داد. کارشناسان نظر می‌دهند و من حرف نزنم بهتر است.
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص ناراحتی گردان و خروج او از رختکن گفت: گردان از شکست تیم ناراحت بود و فروتن سرپرست تیم به دنبال او رفت تا مانع از این شود که گردان با ناراحتی مصاحبه کند.
ابراهیم‌زاده ادامه داد: موقعیت‌های زیادی داشتم. من وظیفه‌ام را انجام دادم. شما بگوید من چه کار باید انجام دهم؟ وظیفه بازیکن گلزنی است. اگر در نیم فصل نیاز باشد تا از بازیکنان بهتری استفاده کنیم، باید این کار را انجام دهیم.
ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که وضعیت مالی باشگاه به کجا رسید، گفت: بارها گفته‌ام وظیفه ندارم در مورد مسائل مالی صحبت کنم. گاهی یک شخص یا یک تیم مریض می‌شود و ذوب آهن به همین وضع دچار شده است. این مریضی دو روزه خوب نمی‌شود و باید صبر کرد تا به حالت عادی برگردد.
ابراهیم‌زاده درباره اینکه چه کسی ممکن است این تیم را نفرین کرده باشد به شوخی و طعنه جواب داد: حتما من.
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه ذوب‌آهن در چه مرحله‌ای از بیماری‌اش قرار دارد، گفت: آنقدر مریض هست که امروز نتیجه نگرفت و نشان می‌دهد که هنوز خوب نشده است.

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
جمعه 27 / 8 / 90 ملوان 2-صفر فجر
شاهین ۱-صفر مس کرمان مس سرچشمه صفر-۴ داماش
راه آهن 2-2 سایپا ذوب آهن 1-3 نفت آبادان
شهرداری ۲-۲ نفت تهران فولاد ۲-۱ تراکتورسازی