پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

خبرگزاری مهر- پرویز مظلومی با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با تایید این خبر گفت: حمید نیک نفس و پرویز مظلومی بعدازظهر سه‌شنبه در تهران با یکدیگر دیدار کردند و پس از توافق نهایی میان طرفین، این مربی با تیم مس کرمان قرارداد بست.

یوسف آبادی همچنین اعلام کرد که قرارداد این مربی یک‌ساله است، ولی از مفاد دیگر قراردادی بین طرفین امضا شده است، خبری ندارد.

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان نیز تاکید کرد این تیم می‌تواند فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

پرویز مظلومی که روز سه‌شنبه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان معرفی شد، گفت: این تیم پتانسیل بالایی دارد که با تقویت بیشتر آن می‌تواند سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته آینده به کرمان سفر کرده و هدایت این تیم را به‌صورت رسمی برعهده می‌گیرد، ادامه داد: شرایط این تیم از نظر امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و همچنین داشتن تماشاگران متعصب بسیار مطلوب است که همین موضوع کار کردن در این تیم‌ها را سخت می‌کند، زیرا تماشاگران از ما نتیجه می‌خواهند. وی در خصوص دلایل جدایی اش از ابومسلم

اظهار داشت: با توجه به حمایت مدیران و تماشاگران، در مشهد بسیار راحت بودم، اما مسوولان این شهر هیچگونه حمایتی از این تیم نداشتند و به عنوان اعتراض به این برخوردها مشهد را ترک کردم.