ایسنا- با تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک، «نناد نیکولیچ» با حفظ سمت در تیم ملی جوانان به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران انتخاب شد. نناد نیکولیچ در این خصوص گفت: در صحبتی که با علی کفاشیان داشتم او اختیارات تیم المپیک را هم به من داد و قرار شد پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا و صعود ایران به جام جهانی مصر، اعضای فعلی تیم جوانان به تیم المپیک بروند تا آماده حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن شوند.

وی درباره برنامه‌هایش برای تیم المپیک گفت: زمان زیادی تا رقابت‌های انتخابی المپیک داریم، با استفاده از استعدادهای فراوان فوتبال ایران می‌توان با دوراندیشی راه را برای صعود تیم ایران به المپیک لندن فراهم کرد. با این حال این کار سختی است و باید با همکاری هم این کار را انجام دهیم.

نیکولیچ در پاسخ به این سوال که قرارداد شما تا چه زمان با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک اعتبار دارد، گفت: قرارداد من ژانویه ۲۰۰۹ به پایان می‌رسد، اما سال به سال و تا پایان رقابت‌های المپیک این قرارداد تمدید خواهد شد.

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال هم در گفت‌و‌گو با ایسنا با تایید حضور نناد نیکولیچ در تیم المپیک گفت: اراده کمیته تیم‌های ملی و کمیته ملی المپیک این است که پس از صعود تیم جوانان به جام جهانی، تیم فعلی به تیم المپیک منتقل شود و این چنین نیکولیچ به صورت اتوماتیک هدایت تیم المپیک ایران را هم در رقابت‌های مقدماتی المپیک بر عهده خواهد داشت.